carlo666 Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Draai nu VTI 1.2, mooi image, geen problemen. Zet ik er VTI 1.3 op en m'n "oude" zenderlijst d.m.v. Dreamset 2.28 mis ik een aantal HD zenders in het overzicht o.a. Ned 2 en 3 HD, RTL 5 en 7 HD. Wat is in 1.3 zo anders dat ik hier de zenderlijst niet goed krijg?
Gast montecarlo Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 EVEN EEN OUDERE DREAMSET GEBRUIKEN HAD IK MET DE KATY OOK, EN MET DREAMSET 220 HAD IK HET VOOR ELKAAR
carlo666 Geplaatst: 7 juli 2010 Auteur Geplaatst: 7 juli 2010 In mijn geval terug naar 1.2, want ook na zoeken werden betreffende zenders niet gevonden. Kijk wel weer eens als 1.4 uit is.
Tonskidutch Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 beetje vreemd geval hetgeen je schets. heb je de tunerinstellingen gecontroleerd heb je ook al een dreamboxedit geprobeerd heb je ook al eens een lijst van derden erin gezet? klik als voorbeeld een enkele keer staan de settings in die editoren verkeerd of zijn de gebruikte settings incompleet. ciao Second Life Mungo Parker
carlo666 Geplaatst: 7 juli 2010 Auteur Geplaatst: 7 juli 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch beetje vreemd geval hetgeen je schets. heb je de tunerinstellingen gecontroleerd heb je ook al een dreamboxedit geprobeerd heb je ook al eens een lijst van derden erin gezet?klik als voorbeeld een enkele keer staan de settings in die editoren verkeerd of zijn de gebruikte settings incompleet. ciao ja nog niet, wel al gedownload zal ik ook proberen laat wel iets weten, vond het ook vreemd idd. het is een lijst die ik al op meerdere images erin gezet heb, zonder deze problemen.
carlo666 Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Geplaatst: 8 juli 2010 @ Tonskidutch met laatste Dreamboxedit gaat het in 1 keer goed met oude vertrouwde lijst, dus nu blije VTI 1.3 gebruiker erbij Kijkt de standaardskin bij jou ook zo wit of ligt dat aan m'n 720p instelling of HD-ready TV? (andere skin vind ik mooier)
Tonskidutch Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 ik heb er wegens leesbaarheid de nemisis glassline in staan die witte VU-skin kan ik onmogelijk lezen op mijn hd-ready 50 Hz dat komt dan wel eens als we een nieuwe tv nodig hebben. der is ook een aardige Vali-XD die het voordeel heeft dat je meer zenders in het overzicht ziet dan bij glassline. ciao Second Life Mungo Parker
carlo666 Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Geplaatst: 8 juli 2010 ik gebruik nu de dTV-HD-Reloaded skin, maar nemenis glassline is idd ook een mooie skin.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen