Ga naar inhoud


Politie, is je beste vriend ?!?!?!


Miauw

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: leo1949
Als je altijd in een schakelbak hebt gereden moet je uitkijken dat je niet met 2 poten tegelijk gaat remmen. blush


Klopt!! dan klap je met je kop tegen de voorruit..... eek

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als ik de matrixborden 70 zie aangeven ga ik niet remmen, maar ik laat wel mijn gas los, omdat de snelheid er dan toch vanzelf uitgaat, je weet immers dat het volgende marixbord 50 zal aangeven.

Maar helaas ben ik vrijwel altijd de enige die zo handelt, want de rest blaast je vrolijk met 120 voorbij!

Dus, medeweggebruikers, anticipeer eens wat meer, scheelt je al gauw een paar keer extra tanken per jaar!

Als ik in een file terechtkom, komt het toch wel heel vaak voor dat ik nauwelijks mijn rem hoef te gebruiken, omdat ik anticipeer, en onmiddellijk gas loslaat als er tientallen auto`s voor mij de remlichten aangaan.

Zo ontstaat er af en toe wat ruimte voor mij, maar omdat ik de snelheid zeer gelijkmatig houd kan ik zo rustig doorrollen.

Scheelt aanzienlijk in het verbruik, en de file wordt er ook niet langer door.

Juist het harmonicaeffect van wisselend stoppen en weer optrekken heeft een negatieve invloed op het verloop van de file.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...