Gast ane Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 het is een astra 2 / astra 1 / hotbird / lijst het ging mijn om de sport kanalen op bbc i,(streams) ook itv hd ze zijn alle 9 te zien met deze lijst, op de humaxcihd 2000, het zijn kanalen die de humaxcihd 2000 , niet ziet met een scan, maar ze zijn hier mee te zien, op kanaal 1960 tot kanaal 1968, maak 1 backup van je eigen lijst, dan kan je die altijd nog terug zetten met Formula (ver eu NH1.01) Nieuwe map.zip
pollebru Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 Als je de frequentie van deze zenders hebt kan je deze manueel ingeven toch. (Ik heb geen RS232 aansluiting op notebook). Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Gast ane Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 er bestaat een USB kabel, van USB naar RS232, Als je de frequentie van deze zenders hebt kan je deze manueel ingeven toch,NEE WERKT NIET OP DEZE BOX,HDCI 2000 Als je scant op Astra 2 28 * 2 Oost 12441 V 27500, fec 2/3 kan de HDCI 2000 ze niet vinden, de reden is dat BBCi kanalen als DEV - STRM uitzend DEV - STRM -0 tot DEV - STRM -6 Helaas , geen geluid, geen beeld . maar ik ontvang ze met deze lijst,DE MOTO GP , die op rtl 7 niet meer word uitgezonden nu op de humaxcihd 2000 , ook voetbal nl,en zonder reclame en alle sport die maar actueel is, ik doe niet veel meer met een sat box,maar deze kanalen wou ik toch wel ontvangen, dus heb ik met Formula alles voor deze 9 kanalen, met de hand in gevoerd , is veel werk , er was geen werkende lijst voor, deze kanalen en deze box te vinden op internet, ook de voetbal wedstrijd URU - NED , WORD DE HELE DAG HERHAALT VANDAAG OP BBCI 6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen