Gast pukpukkie Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 @All, Ik heb onlangs heel erg slecht beeld via mijn dm7020. Deze heb ik aangesloten op een samsumg 7000 serie LED TV. In het begin had ik nog redelijk cherp beeld, maar nu heb ik blokkerig beeld. Iemand enig idee hoe dat kan? Groet, De Puk.
Tonskidutch Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 is dat duidelijk bemerkbaar op alle zenders of enkele zenders daar de zender beeldkwaliteit niet "eender" is zo is bekend dat Das Erste ARD prima uitziet en RaiUno weer waardeloos is als er blokvorming is op alle zenders heeft het echter vaker iets te maken met je schotel en of lnb's danwel dat een van de lieftallige kiddies met hun grijpgrage poten aan de instellingen van LCD+DM7020 gezeten hebben. ciao Now We Are Free Lisa Gerrard, Gavin Greenaway, The Lyndhurst Orchestra
Gast pukpukkie Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 @ Tonskidutch, Het zou wel eens aan mijn schotel + lnb kunnen liggen. Krijg ook regelmatig BER door. Ik ga er iets aan doen en laat het jullie nog weten. Bedankt voor de snelle reactie. Groet, De Puk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen