Gast Mimisiku Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 Zoek zoiets om bepaalde programma's niet te kunnen bekijken zonder de gehele zender te blokkeren m.b.v. kinderslot of SID Assign. Wil t.b.v. de kinderen een aantal programma's blokkeren (nee! Ik bedoel geen adult materiaal daar hebben we geen abo op). Nu zet ik 's avonds de softcam op 'Geen' i.p.v. 'CCCam'. Vergeet dat vaak 's ochtends weer aan te zetten en dat maakt vrouwtje niet blij... Een plugin waarmee ik via tijd en datum een lijst zou kunnen maken is natuurlijk ook prima....
Gast twingo Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 Origineel bericht van: Mimisiku Zoek zoiets om bepaalde programma's niet te kunnen bekijken zonder de gehele zender te blokkeren m.b.v. kinderslot of SID Assign. Wil t.b.v. de kinderen een aantal programma's blokkeren (nee! Ik bedoel geen adult materiaal daar hebben we geen abo op). Nu zet ik 's avonds de softcam op 'Geen' i.p.v. 'CCCam'. Vergeet dat vaak 's ochtends weer aan te zetten en dat maakt vrouwtje niet blij... Een plugin waarmee ik via tijd en datum een lijst zou kunnen maken is natuurlijk ook prima.... Dat kan je met gewoon met CCcam instellen heb het nooit getest volgens mij kan het wel,is wel even veel werk kan je ook sid assign erbij zetten en tijd die howto's staan gewoon in de cfg.
Gerard 76 Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 In de config file van cccam (cccam.cfg) staat hoe het moet. Lees het es door,je kunt elk kanaal laten blokkeren, elk op z'n eigen tijd.
Gast Mimisiku Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 Beste, Heb die cfg meerdere malen bekeken, maar vind niets specifieks over blokkeren met een tijd en zender... Probleem is ook dat het geen horizontale programmering betreft dus niet iedere dag hetzelfde.. Zou liever iets zien als de timer programmeren maar dan via de EPG.... Als iemand een voorbeeld heeft...
hemertje Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Code: #F: <username> <password> <uphops> <shareemus> <allowemm> ( { caid:id(:downhops), caid:id(:downhops), ... } { caid:id:sid, caid:id:sid, ... } { begintime-endtime, ... } ) hostname/ip address # # F: user4 pass4 5 0 1 { } { } { 12:00-17:00, 19:00-20:00 } # # user4 gets all cards at a maximum of 5 hops away from us, # and get's to share them down two further levels beyond his own level. # the share is only valid between 12:00 and 17:00 and between 19:00 and 20:00 # outside these hours the share will not give cw's to the client DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gertitombo Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Origineel bericht van: hemertje Code: #F: <username> <password> <uphops> <shareemus> <allowemm> ( { caid:id(:downhops), caid:id(:downhops), ... } { caid:id:sid, caid:id:sid, ... } { begintime-endtime, ... } ) hostname/ip address## F: user4 pass4 5 0 1 { } { } { 12:00-17:00, 19:00-20:00 }## user4 gets all cards at a maximum of 5 hops away from us,# and get's to share them down two further levels beyond his own level.# the share is only valid between 12:00 and 17:00 and between 19:00 and 20:00# outside these hours the share will not give cw's to the client Hier ga je volgens mij vanuit dat hij shared. Als het nou zijn eigen abonnement is, dus zonder user en password? Kan het dan ook?GT
Gast Mimisiku Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Precies! En daarbij zie ook ook geen datum-optie.. Ik gebruik gewoon de kaart locaal dus zonder enige vorm van sharing...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen