meijelsat Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 Ik heb klein probleem, dat geen geluid bij RTL4 HD en overige HD zenders wel. Gewone RTL4 gewoon goed en ik vraag of wat is oorzaak???? Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
Gerard 76 Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 Zoek het probleem bij je eigen set,helaas voor je. Hier werkt het vlekkeloos
Drs. IJzerbout Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Check even je geluidsettings voor die zender. Staat je ontvanger misschien op Dolby terwijl je dat niet hebt? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Mrbeam Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Bij RTL4 HD zit geen Dolby. Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Gerard 76 Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Misschien een verkeerde audiopid of zoiets? Verwijder het kanaal eens en zoek 'm eens opnieuw
meijelsat Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Geplaatst: 8 juli 2010 Het geluid van RTL4HD doet weer en ik heb een oplossing gevonden. Eerst Draembox uitschakelen en dan herstarten..... Ik vraag of Moderator dit onderwerp kan gesloten word? Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
Gerard 76 Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Ik laat 'm open. Mocht iemand anders dit probleem ook krijgen en hij gebruikt de zoekfunctie van dit board dan kan ie hier zo weer verdergaan en houden we dit board lekker overzichtelijk. fijn dat je probleem = opgelost
meijelsat Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Geplaatst: 8 juli 2010 OK en bedankt Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen