Ga naar inhoud


Nederland - Spanje (voorspel de uitslag)


Gast

Aanbevolen berichten

braafheid's beste moment was zijn onbedoelde terugspeelbal met zijn kop... van persie werkt wel ook speelde die niet goed. is ook niet makkelijk want elke keer als ie wegloopt kijkt robben naar de grond en probeert nog een mannetje uit te spelen.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

helaas madmad

we hebben kansen gehad sick.

maar als je ze er niet inschiet, houdt het op

OOk ik heb er minder problemen mee dan in 1974 en 1978

Rini

 

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als neutrale supporter kon ik me deze avond enkel ergeren aan het te verwachten finale spektakel.

Een WK finale verdiend beter dan dit , zowel van beide ploegen.

Ik heb enkel 22 bange wezels gezien die het vertikten om hun aanvallend voetbal te tonen. Deze beide ploegen kunnen véééél beter , spijtig maar de ganse wereld heeft vandaag een wedstrijd gezien die een WK finale niet waard was. Enkel spijtig dat er nu eenmaal een winnaar dient te zijn. whistle

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als streekgenoot van Crazy sat en als neutrale supporter ben ik het volledig eens met hem.

Dit was een match beneden alle peil, zeker geen finale van een wk.

 

Nederland had de kans om wereldkampioen te worden en hebben die verkeken door anti-voetbal te spelen.

 

Dit geld trouwens ook voor Spanje, het geluk was echter iets meer aan hun kant met de goal die ze kunnen maken.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat onze Belgische medemensen gelijk hebben.

Een reclame voor voetbal kun je volgens mij de finale Spanje - Nederland toch echt niet noemen... blush

 

 

Met vriendelijke groeten wink

 

sattaz

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Puch
Als streekgenoot van Crazy sat en als neutrale supporter ben ik het volledig eens met hem.
Dit was een match beneden alle peil, zeker geen finale van een wk.

Nederland had de kans om wereldkampioen te worden en hebben die verkeken door anti-voetbal te spelen.

Dit geld trouwens ook voor Spanje, het geluk was echter iets meer aan hun kant met de goal die ze kunnen maken.


ik ben met je eens dat het vooral gericht was op het storen en voorkomen van goed spel van de tegenstander, dat dat we zelf echt aangevallen hebben.

Maar als je aanvalt, ga je met 3,4-0 tegen die spanje de bietenbrug op. Uiteindelijk verlies je nu ook, toch hebben we zo meer kans gehad, hoe jammer het ook is voor de neutrale kijker.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schijnbaar zeer slechte wedsrijd. Wij Nederlanders hebben er dus met heel andere ogen naar gekeken als de neutrale kijker. blush

Ik vind wel dat Spanje het betere van het spel had, maar dan de Scheids, door het wegsturen van Heitinga (tweede geel) voor een wel erg lichte overtreding is de eindfase aardig beinvloed. mad

Neemt niet weg dat van Bommel en de Jong er in het begin van de wedstrijd genadig vanaf komen met geel.

Nu is ons wel het strafschoppentrauma bespaard ! smile

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

beide ploegen speelde slecht voetbal en de minst slechte

heeft gewonnen maar......

de scheidsrechter was absoluut een grote flop en de naam

scheidsrechter niet waardig

die heeft echt een groot gedeelte was de wedsrijd verziekt

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: sattaz
Ik denk dat onze Belgische medemensen gelijk hebben.
Een reclame voor voetbal kun je volgens mij de finale Spanje - Nederland toch echt niet noemen...

sattaz

Het was idd geen reclame dat nederlandse voetbal, daar heb je gelijk in, maar dat de belgen dat nu alleen zagen......
De beste stuurlui staan daar ook deze keer weer aan de wal. whistle
Juist aan die belgen daar ergerde ik me nog het meest aan, die konden zelf niet eens een team opstellen, of een belgische trainer krijgen die moest nog uit nederland komen( die vertrok wijselijk op tijd). Laat staan dat ze zelf ooit in de finale komen cry
Ver voor de finale waren ze al negatief over nederland, gewoon jaloezie van Belgie.
Laat ze het eerst de boel in eigen land net als Spanje maar eens op orde brengen, dan praten we verder over een spelletje voetbal.
[cynische mode aan] Belgie moet maar gauw ingelijft worden bij nederland, kunnen ze ook eens een keer in de finale komen [cynische mode uit] wink
Laat de belgen lekker weg blijven dat kan ons voetbal slechts verder omlaag halen om nog niet te spreken als ze ook in de regering moeten.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)

[cynische mode aan] Belgie moet maar gauw ingelijft worden bij nederland, kunnen ze ook eens een keer in de finale komen [cynische mode uit] wink


@Sjaak(k),

Gelukkig gebruik jij "[cynische mode aan]".
Ik moet er niet aan denken dat België bij Nederland komt.

Dat zou ons denk ik handenvol geld gaan kosten.
Vergelijkbaar met de vereniging van West-Duitsland en Oost-Duitsland.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste heren , ik begrijp jullie grote ontgoocheling maar werk jullie frustratie nu eventjes niet uit op deze manier.

Dit gaat volledig off topic en heeft niets meer met voetbal te maken.

Ik weet zeker dat de Belgen massaal voor Oranje hebben gesupporterd , dus deze soorten uitspraken verdienen we nu ook niet. shocked

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat ons Ornaje zo'n optreden moest laten zien. We hadden beter "voetballend" tweeede kunnen worden dan met zulke overtredingen, zoals die van Van Bommel maar vooral De Jong (was ROOD geweest, in mijn ogen; Wat mankeerde die gozer???!!!).

 

Ik vind desondanks, dat de scheids behoorlijk Spanje heeft geholpen. Puyol had er ook af gekund. En de Spanjolen, trekken, scheuren en trappen ook steeds... alleen net even iets tactischer.

 

Even nadenken...(het onderstaande geldt ook zeker voor mijzelf):

Het is eigenlijk verschrikkelijk, dat er zoveel geld wordt gestoken in Olympsche spelen (€ 27Mld), Wereld Tentoonstellen (€45Mld) en het WK2010.

Het is eigenlijk verontrustend, dat we zo boos, verdrietig, teleurgesteld en zo uitzinnig van vreugde (in Spanje dan...) kunnen worden van een potje voetbal.

Het is zorgwekkend, dat er zo massaal wordt uitgelopen 100.000 mensen hier, 75.000 daar in Madrid zelfs 250.000.

Het is ronduit triest, dat economen het hebben over een impuls van 0,5% op de NL-economie doordat Oranje zover is gekomen. Dus het is al een succes...

 

Hoe kom ik hier op?

Vlak voor de WK-finale las ik een artikel over hoe Haïti er op het moment voor staat. Dat deed me beseffen dat er een verschrikkelijk/angstaanjagen contrast is in de wereld.

Helaas maakte die gedachte, bij mij, al snel plaats voor de spanning van de finale... "De kans om een relatief onbeduidend succesje" te kunnen vieren, terwijl er miljarden mensen zijn die dagelijks grote moeite hebben om te overleven. Die miljarden mensen leven niet alleen in Haïti of waar ook, maar zijn ook dicht bij ons in de buurt.

Volgens mij wordt het tijd dat we de hoofdzaken eens gaan onderscheiden van de bijzaken. En dat de hoofdzaken eens prioriteit krijgen!

 

Ben ik de enige die me hier zorgen om maakt?

HTPC-Software: LibreELEC 9
HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Crazy Sat
Beste heren , ik begrijp jullie grote ontgoocheling maar werk jullie frustratie nu eventjes niet uit op deze manier.
Dit gaat volledig off topic en heeft niets meer met voetbal te maken.
Ik weet zeker dat de Belgen massaal voor Oranje hebben gesupporterd , dus deze soorten uitspraken verdienen we nu ook niet. shocked


@Crazy Sat,

Knap dat jullie Oranje massaal zijn blijven supporten na het echec met jullie vorige, uit Nederland afkomstige, bondscoach.

Wellicht dat wij binnenkort ook eens de Rode Duivels kunnen aanmoedigen.
Nu zitten die in een dip maar wellicht is er binnenkort herstel.
Wie weet, niets is voor eeuwig dus toch ook niet de huidige magere resultaten...

Ondertussen hoeft Nederland niet gefrusteerd te zijn.
Er zijn ergere dingen dan het verliezen van een WK finale.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz



Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wellicht dat wij binnenkort ook eens de Rode Duivels kunnen aanmoedigen.
Nu zitten die in een dip maar wellicht is er binnenkort herstel.
Wie weet, niets is voor eeuwig dus toch ook niet de huidige magere resultaten


Inderdaad zitten wij nu in een dipje , maar wij hebben een handvol jonge spelers die allen nu al bij topploegen spelen. Hopelijk kan de nieuwe bondscoach Georges Leekens er een formidabele ploeg van smeden. We hebben nu ten minste hoop na de vlucht van Dick Advocaat naar het het grote geld in Rusland.
Wij hebben toekomst in onze jonge Rode Duivels daar waar het voor de meesten bij Oranje nu op is.

Ik blijft uitkijken naar de confrontaties Oranje - Rode Duivels , die hebben in het verleden toch altijd voor vuurwerk en spektakel gezorgd.

Remember deze :


wink

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...