Miauw Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Citaat: Ilseonline, waar denk je nu dat mannen op letten, Sjaak(k), je gelooft toch niet zelf dat ilseonline een vrouw is hé Hij vraagt advies voor het scheerapparaat van zijn broer, loopt de wasmachine van zijn ouders te reparen etc. Moet ik er nog wat aan toevoegen? :D Nou nou, jij durft, zeker nog nooit van geëmancipeerde dame gehoord? Marjon de Hond begon als een boerinnetje, zo kwam ze over, maar dat draaide vrij snel bij. Maar weer on-topic, waarom is ooit Diana Woei verdwenen? Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Triax-88 Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Origineel bericht van: ilseonline Maar weer on-topic, waarom is ooit Diana Woei verdwenen? Weggewaaid? Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP Harmony 555
wortellica Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Helga van leur, vind ik er altijd ook goed uit zien hoor.
Sverige Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Tonskidutch, ook die belgische weervrouw haalt het niet bij onze Zweedse weerprinsesen Geef mij Jannicke Geitskaret, Pia Hultgren of Tone Bekkestad maar... Beide eersten presenteren bij SVT, Tone bij TV4. Tone heeft zelfs een paar maanden in het verdomhoekje gezeten bij TV4, omdat ze aan een "gewaagde" fotoreportage meewerkte. Hier een paar foto's - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Miauw Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Origineel bericht van: Triax-88 Origineel bericht van: ilseonline Maar weer on-topic, waarom is ooit Diana Woei verdwenen? Weggewaaid? LOL Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Tonskidutch Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Origineel bericht van: Sverige Tone heeft zelfs een paar maanden in het verdomhoekje gezeten bij TV4, omdat ze aan een "gewaagde" fotoreportage meewerkte rare mensen die vikingers zou obelix zeggen maar ze zijn wel (tenminste op deze foto's) aardigs gekleed, zelfs zonder beha. ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
wortellica Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 In Spanje hebben ze ook wel een leuke (Sugey Abrego)
edbe Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 ik heb deze week ook eens naar Willemijn Hoebert gekeken, ze heeft idd wel een lekker kontje 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
vGnp Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Origineel bericht van: edbe ik heb deze week ook eens naar Willemijn Hoebert gekeken, ze heeft idd wel een lekker kontje Gokje: Jij hebt nog geen breedbeeld TV? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Ik zou ook niet weten wat er mis mee is, of zijn jullie allemaal liefhebbers van maatje anorexia/skelet? Of zijn jullie waar al die ex-miss-en NL/Europe/World/Universe thuis zitten
edbe Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: edbe ik heb deze week ook eens naar Willemijn Hoebert gekeken, ze heeft idd wel een lekker kontje Gokje: Jij hebt nog geen breedbeeld TV? vGnp heb een Full HD LCD 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Oldereast Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Sabine Hagedoren van de Belgische publieke omroep mag er anders ook wel zijn. Met zo'n bos hout voor de deur heb je het de hele winter niet meer koud Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
leo1949 Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Ja die heeft meer in haar bloesje dan wij in onze broek. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Con Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Ja ze zijn wel wat breed op de heupjes Lekker kippetje, GAK GAK. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Neptunus Geplaatst: 9 juli 2010 Geplaatst: 9 juli 2010 Heren, heren!.................... Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten