geronnimo Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 Hoe kan ik het bootlogo, ik bedoel de foto van het gezicht met vingers, vervangen voor wat mooiers ??? Ik heb wel diverse .wvi files gevonden maar ik weet niet hoe ik die erin krijg.
alles is simpel Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 /boot/bootlogo.mvi die overschrijven en de vu opnieuw opstarten.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Of Logo Generator Vu gebruiken http://www.pli-images.org/getfile.php?type=a&file_id=8170
Tonskidutch Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 in de map plaatsen \usr\share en dan herstarten Second Life Mungo Parker
geronnimo Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Geplaatst: 8 juli 2010 Bedankt voor jullie antwoord, Ik vind het vreemd dat ik op mijn pc niet ALLE mappen zie van mijn vu+ ik zie geen map usr of boot hoe kan dat ????? ps ik gebruik het laatste nieuw VTI image
Tonskidutch Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 ik draai linux op PC als \etc\samba\smb.conf goed is bewerkt voor wat betreft de workgroup = die van pc dan zie je in je netwerkomgeving alle mappen en omdat ik linux draai kan ik ook ongestraft editen met de linux conforme editor Kwrite op de windows pc zul je een linux conforme editor moeten installeren om ook direct te kunnen editen VTI heeft een andere mappen structuur dan Openpli dus vandaar dat je die map \boot niet hebt overigens het nieuwe VTI 1.3 heeft een bootlogo manager ingebouwd onder het VTI panel (blauw, kort gedrukt) daar kun je ook bootlogo's mee ophalen. ciao Second Life Mungo Parker
Tonskidutch Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 dacht overigens dat we dat topic al behandeld hadden? en inderdaad hier kun je bootlogo wijzigen de logo's die derden maken zijn natuurlijk ieders eigen smaak en soms ook smakeloos, maar ja ciao Second Life Mungo Parker
geronnimo Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Geplaatst: 8 juli 2010 Dit wordt mij te ingewikkeld ik laat het maar zo, bedankt
Tonskidutch Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 zo lastig is het nu niet hoor je kunt 4 wegen bewandelen om iets op je box te plaatsen: - DCC_e2 (een fijn proggie met nagenoeg alles erin voor het beheer) - ftp://IPnummer_van_je_Vu <<< in je webbrowser intypen dan krijg je eerst loginnaam en paswoord gevraagd - zoeken naar computers in de verkenner //IPnummer_van_je_Vu - een nieuwe link aanmaken op je desktop met de rechter muisknop (rechtshandigen) en een netwerkschijf verbinden kiezen met wederom //IPnummer_van_je_Vu/Configuratie erachter DCC is voor windows PC's eens heel makkelijk tool maar standaard kan het dus met ftp:// Second Life Mungo Parker
geronnimo Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Geplaatst: 8 juli 2010 Het is gelukt, ik heb nu het bootlogo veranderd en ik heb nu ook de picons in de skin staan. Nu is er nog een klein probleem, ik wil de picons op een usb-stick zetten maar hoe zorg ik er dan voor dat de vu+ de picons op de usb-stick gaat ophalen ??? En moet de usb-stick dan aan de achterkant van de vu+ gestoken worden ??
Tonskidutch Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 om de vragen en antwoorden zuiver gescheiden te houden, inzake het zoeken ernaar, voor andere leden en lezers is het aan te bevelen die vraag separaat te plaatsen in een nieuw topic ofschoon er al wat soortgelijke topics waren die je natuurlijk ook eens kunt raadplegen zoekstring "picons" ook bij de dreambox kun je spieken. ciao geheugenverlies? Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen