Gerrit1967 Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Wie kan mij vertellen welke naam en wachtwoord ik moet invoeren in dcc voor de vu solo
Tonskidutch Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 wellicht is dat root als naam en geen paswoord ciao Second Life Mungo Parker
Gerrit1967 Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Geplaatst: 8 juli 2010 bedankt voor je reactie maar dit pakt die niet
Tonskidutch Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Origineel bericht van: Gerrit1967 bedankt voor je reactie maar dit pakt die niet tja gerrit1967, we weten ook niet wat voor image op je solo draait want enkele images hebben er een paswoord standaard in de VTI 1.3 niet die is leeg ciao Second Life Mungo Parker
Gerrit1967 Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Geplaatst: 8 juli 2010 Ik heb deze erin gezet vti-solo-image-v0.1-01072010_usb
Tonskidutch Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 zou dus wel root:leeg moeten zijn als het vti image is maar je weet het nooit bij de vu+ duo zijn er images met vuplus of vuduo als paswoord misschien is in dat image bij jou (hetgeen nog niemand kon testen) het paswoord vusolo ik heb het eens nagevraagd bij de duitse fanclub die ook al solo's hebben. (wordt vervolgd) ciao yep zie je wel hetzelfde als de duo dus leeg naam: root paswoord: enter Second Life Mungo Parker
Tonskidutch Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 voor het geval dat je met DCC aan je solo wilt... en nog geen paswoord hebt ingesteld via VTI menu aanmelden met DCC ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen