gerrit B Geplaatst: 12 juli 2010 Auteur Geplaatst: 12 juli 2010 Ben er al uit Het blijkt dat je het toetsenbord er uit kunt klikken en daar zitten dan ook nog weer 2 schroefjes onder. Na wat stekkertjes los te hebben gemaakt kon ik bij de voedingsplug komen maar niets mee aan de hand. Blijkbaar heeft Acer het probleem al gezien en is de connector gewoon met draadjes aangesloten naar een connector op de print zodat er ook niet wat los kan raken als je wat al te hefig aan de connector wrikt. Nu dat ding nog weer in elkaar zien te krijgen suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
satencom Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 je moet hem nu nog niet dicht doen je zal nu moeten meten waar de stroom blijft de smd diodes even door meten op kortsluiting in de buurt van de connector Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Eddy VL Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Ja Satencom, daar heb je overschot van gelijk in: Citaat: maar ja je kunt ook niet alles weten Maar toch is de vraag niet zo stom hoor: Als Acer ze op de markt brengt met standaard een paswoord bvb "0000" of "12345" of zoiets dan hoef ik dit: Citaat: de laptop openschroeven, de BIOS batterij (elco) los halen, CMOS reset uitvoeren, batterij terug plaatsen en het wachtwoord is verwijderd... niet te doen... En dan kan ik eens "loeren" of er in de bios soms "processortemperatuur" / "Voedingsspanning" in staat. (met de behuizing gesloten en op het moment dat de fout zich voordoet!). De volgende vraag zou geweest zijn "hoe reset je het paswoord van zo'n Acer", (kan verschillen, bij paswoord in EEPROM bvb) maar dat heb je dus al beantwoord. Ik heb hem ondertussen al uiteengehaald en het ventilator-unit eruitgehaald en eens goed doorgeblazen. Steekt ondertussen al terug ineen. Ik had dus eigenlijk de reset ook kunnen doen Het probleem kan nu wel opgelost zijn, zoniet gaat hij terug open en doe ik de reset. Toch bedankt hoor... M.v.g. Eddy Vl
satencom Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 wat dan voor jou dan ook wel een mooi programma is, Everest Home Edition of SiSoftware Sandra hier mee kan je alles uit lezen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Eddy VL Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Citaat: wat dan voor jou dan ook wel een mooi programma is, Everest Home Edition of SiSoftware Sandra hier mee kan je alles uit lezen 't Is 50 a 51°C aan de processor, en zonder de BIOS te gebruiken... Heb de Everest Home gedownload, en dat werkt reuze... Nogmaals bedankt Eddy Vl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen