Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een CD-NL en een CD-VL kaart. Die wil ik beide tegelijk in de Diablo gebruiken. Ëén van de twee zal ik dan als microkaart moeten versnijden. Heeft iemand enig idee of hier een mal voor is?

Volgens mij is deze vraag al eens gesteld, maar ik kan het niet meer terug vinden.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:

Hoi,

Je kan een mal maken door de simkaart uit je telefoon te gebruiken, maak hier een contra mal van en leg die vervolgens op je smartcard en dan zagen en vijlen maar.

Let wel goed op de juiste afstand van de contacten.

Succes.....................

Geplaatst:

MOSC betekent ook Modified Orriginal Smart Card... dacht ik toch dat Seca-3 gehackt was ;-)

Ik zou dit risico echt niet nemen om een kaartje te knippen, snijden... Ik zou een extra CAM nemen, een andere kaartlezer, of zo iets...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
MOSC betekent ook Modified Orriginal Smart Card... dacht ik toch dat Seca-3 gehackt was ;-)

Lijkt mij dat als je de kaart gaat bewerken met zaag en vijl dat je dan deze ook modified mag noemen :D

Zullen we maar zeggen een kleine MOSC.

Groetjes......................
Geplaatst:

De chip van je gsm heeft niet de zelfde dimenties als de de chip van de seca kaart. Daarom durf ik die niet als mal te gebruiken. Mijn reciever heeft maar één CAM plaats.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:

Ik heb het ook gedaan met mijn irdeto kaart van CD Nederland... Die zit in de Alphacrypt twin.

Ze hebben een mal op de website... het werkt prima, past uitstekend! Succes!!

http://www.alphacrypt.de/fileadmin/user_upload/pdf/mas_sim_schnittmuster.pdf

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Succes!

Bij de originele alphacrypt zat dit als een folie die je op je kaart moest plakken... maar als je dit print op 100% zou het ook prima moeten lukken.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Gaat lukken. Ik print het op overheadsheet. Het ging mij om de juiste verhoudingen.

Nogmaals bedankt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen