Ga naar inhoud


menukeuze Applicaties doet niet wat ik verwacht


Hans v.d. Broek

Aanbevolen berichten

Vooraf: ik heb bewondering voor de deskundigheid van vrijwel alle schrijvers. Ik heb die deskundigheid niet, dus ik hoop dat één van jullie mij een begrijpelijk antwoord kan en wil geven.

Ik heb de VU+DUO gekocht en aangesloten: zelfs de aansluiting met internet was geen probleem.

Mijn poging een firmwareupdate te doen, lukte pas na het installeren van Softwaremanagement.

Mijn poging via de menukeuze Applicaties de zenderlijst van Henksat binnen te halen mislukte. Na de keuze Hoofdmenu->applicaties verschijnt bij mij het scherm Applicatiebrowser met alleen de keuze rood: 'Manage extensions', dus geen keuze tussen rood (verwijderen) en groen (downloaden). Gestoei met een USB stick hielp ook niet.

Wat is hier mis gegaan en hoe krijg ik dat weer goed? Het gaat me uiteindelijk om die zenderlijst.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi, Ik heb zelf de VU ook nog maar net 2 dagen dus het kan zijn dat ik het mis heb maar ik denk dat jij nog een andere image op je VU moet zetten, met de standard firmware kun je geloof ik de meest belangrijke plugins niet installeren. Ik zou open pli installeren als ik jou was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...