ferrarisat Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Satje, een vraagje waar jij wel raad mee weet denk ik. Na het inladen van je lijst (waarvoor dank) krijg ik bij bvb. de duitse FTA HD zenders geen beeld, ook niet na heen en terug zappen. Afstemmen mislukt. De signaalsterkte schommelt tussen de -6 en -26 dB opnieuw inscannen lost dit probleempje op, maar is er geen andere manier? Ik werk (altijd) met Dreamset. Staat boven in satje zijn verhaal geschreven dreamset aanpassenDeze lijsten E1 en E2 (2.3) zijn ook met Dreamset gemaakt. DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
kees hekstra Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 wederom bedankt satje. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Greatone Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Deze trouwe gebruiker neemt de lijst ook weer mee * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen