The Iron Maiden Geplaatst: 9 juli 2010 Geplaatst: 9 juli 2010 Hallo, is het mogelijk om met een settingseditor zoals dreamboxedit of dreamset alle niet-FTA zenders automatisch te verwijderen uit de boeketten? Of zijn er misschien settingslijsten beschikbaar met alleen FTA zenders? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
bigm Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 je kan ook met scannen zeggen alle zenders wissen voor scannen en alleen fta zenders scannen...dan moet het ook lukken om de gecodeerde zenders kwijt te zijn wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
The Iron Maiden Geplaatst: 10 juli 2010 Auteur Geplaatst: 10 juli 2010 ja, dat heb ik nu ook gedaan maar als dan heb ik een zenderlijst van 1000+ "losse" zenders, en ik wil ze graag in categorieën hebben zoals bij een zenderlijst. Is er geen enkele editor die aangeeft of een zender FTA of gecodeerd is? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen