Ga naar inhoud


[EchostarAD-3000IP Viaccess] Instellingen van de Echostar AD-3000IP Viaccess


Gast Delta Star

Aanbevolen berichten

Gast Delta Star

Heb me van" Noordzee" een Echostar AD-3000IP Viaccess gekocht.

kan iemand mij hoe ik de instelling moet zetten om beeld te krijgen.Kijk nu met een Philips dsr 2210 en een Gregorian 90 cm.Hoe kan ik nu ook beeld krijgen met m,n Echostar.

Mvg:D.S.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Delta Star
Origineel bericht van: Terradon
Wat wil je precies weten dan?

Wil je wel op weg helpen maar dan is het wel handig om te weten waar je wil beginnen.

Heb je een vaste of draaibare opstelling?
Heb je bij die greg een fibo motor?

Enz..........

Het is een Vaste opstelling.
met de Philips heb ik een normaal beeld,dus de schotel staat (al) gewoon goed uitgericht.
Als ik de Echostar wil gebruiken,de kabel zit aan een/de Invacom C120 Unitwin TWF 0.31 krijg ik een/de melding (geen signaal)(kabel is goed).Geheid ik zal wel iets aan/met de lnb instelling meoten doen in de Echostar,maar wat??
Mvg:Delta Star
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Delta Star
Origineel bericht van: Terradon
Wat wil je precies weten dan?

Wil je wel op weg helpen maar dan is het wel handig om te weten waar je wil beginnen.

Heb je een vaste of draaibare opstelling?
Heb je bij die greg een fibo motor?

Enz..........

Is Terradon de Enige die een Echostar AD-3000ip heeft?!
Mvg:Delta Star
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vast niet maar waarschijnlijk de enige die je bericht heeft gelezen.................

 

Heb je die pdf al ff bekeken, zoek dan eerst maar eens de factory resset op en voer deze uit, dan begin je met een schone lei.....Want Noordzee kennende had hem vast aan een draaibare opstelling gekoppeld en misschien ook nog wel samen met een exotische lnb.

 

 

Groetjes..................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Delta Star
Origineel bericht van: Terradon
Vast niet maar waarschijnlijk de enige die je bericht heeft gelezen.................

Heb je die pdf al ff bekeken, zoek dan eerst maar eens de factory resset op en voer deze uit, dan begin je met een schone lei.....Want Noordzee kennende had hem vast aan een draaibare opstelling gekoppeld en misschien ook nog wel samen met een exotische lnb.


Groetjes..................

Oké zal proberen wat ik kan doen.
Mvg:D.S.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok heb de tv nu toch ff aan,

 

druk op menu dan 6, 6 6 en bevestigen met rode knop

 

dat is de factory resset.

 

dan menu dan krijg je verschillende opties, kies onder lnb voor universal ( in het menu is dit 6,4 type 1) als dat goed staat kies je weer menu als er verder geen dat bekend is krijg jij automatisch PRES MENU te zien)

 

dus dan word het menu 6,1 ok dan kies je bij 1 met de pijltjes toets voor de sat waarop je bent uitgericht neem aan astra 19.2 E, kies dan bij 7 auto search dan naar 8 en press ok dan gaat die zoeken en kun je kijken.

 

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Delta Star
Origineel bericht van: Terradon
Ok heb de tv nu toch ff aan,

druk op menu dan 6, 6 6 en bevestigen met rode knop

dat is de factory resset.

dan menu dan krijg je verschillende opties, kies onder lnb voor universal ( in het menu is dit 6,4 type 1) als dat goed staat kies je weer menu als er verder geen dat bekend is krijg jij automatisch PRES MENU te zien)

dus dan word het menu 6,1 ok dan kies je bij 1 met de pijltjes toets voor de sat waarop je bent uitgericht neem aan astra 19.2 E, kies dan bij 7 auto search dan naar 8 en press ok dan gaat die zoeken en kun je kijken.

Succes.

Zal wel volgende week worden,als ik hem kan/ga afstellen.
heb hem ge-resset,maar eerst vraagt ie .om de schotel te verdraaien.
Mvg:D.S.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Delta Star
Origineel bericht van: Terradon
Staat keurig in de handleiding beschreven die ik je gestuurd heb, volg die stappen en je hebt beeld.


Groetjes...........

Heb hier zelf,s de Nederlandse handleiding,maar meen je dat ik beeld krijg/kreeg,nada,noppes,niks
Mvg:D.S.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Delta Star
Origineel bericht van: Terradon
Wat gebeurd er dan als je menu 6 dan 1 (program satellites) dan met de toetsen links of rechts astra 1 19.2 east zoeken vervolgens met pijltjes toets naar 7 daar search all selecteren dan naar 8 en op ok drukken.

Groetjes.........

Krijg nu alleen een melding binnen dat ik beginnen moet bij het begin,dus schotel draaien.Uiterste links,Uiterste rechts opzoeken.Nu kan ik wel zorgen voor een draai-bare opstelling(das geen punt),maar nu kijk ik met een vaste opstelling.Is dat niet te veranderen?!
Mvg:D.S.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...