Ga naar inhoud

wie heeft dit al getest op Iphone 3GS : Augmented Reality Satellite Finder

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kwam op de site van DishPointer en zag die jooooetube :D film, waar ze de apps : Augmented Reality Satellite Finder uit de doeken doen.

heeft iemand deze apps al geprobeerd en zoja, wat vind je ervan, klopt het? of zit de apps er soms deftig naast?

Geplaatst:

Ik heb de Appl onder android van google geprobeerd en ik moet bekennen dat het er best goed uitzag.

Ik had het snel even vergeleken met een kompas en lijkt best wel accuraat te zijn.

Ik wil het binnenkort toch wel eens in de praktijk gaan testen als ik m'n T90 ga plaatsen, laat dan wel wat meer horen wat mijn bevindingen zijn.

MvG

Firescoob

Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2

Geplaatst:

Ik heb deze app voor de 3gs, en moet je zeggen dat het goed werkt.

Je moet trouwens wel je iPhone rechtop houden. Anders komt de clarkbelt niet op je scherm

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Geplaatst:

okey bedankt voor de antwoorden.

ik zag daar een mod als Alans.... is dat toevallig de AlanS die wij hier kennen ?? :D

Geplaatst:

wel, ik heb dat nu ook staan, en het werkt voortreffelijk.

leuke aanvulling.

Het is wel niet niet om een sat af te regelen, maar wel een goed positie richting aangever om te starten.

• Beheerder
Geplaatst:

Dat ziet er leuk uit:

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik vind zelf dat het zelfs zeer handig kan zijn bij het plaatsen van een schotel.

Je kunt meteen zien of er mogelijk bomen of zo in de weg staan voor de satellieten die je wilt ontvangen.

Tevens kun je meteen zien welke satellieten op die locatie theoretisch te ontvangen zijn.

MvG

Firescoob

Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2

Geplaatst:

Michel,

geloof mij maar, das een heel leuke app voor Iphone.

heb mijn Iphone nu 2 dagen en met zo'n app is het luxe.

zeker als je ergens komt bv en ze klagen van slechte ontvangst of ze denken aan een schotel, dan kan je zonder meter of kompas gewoon dit in gang steken. super.

je ziet direct wat er voor staat (boom, huis, ...) en je hebt op de kop nog toe ook een kompas hahah.

dus een doener, en voor 15 dollar ga je nu niet scheef lopen toch :D

om enkel dat te gebruiken om een schotel te plaatsen zou ik dat niet doen, wel om een eerste beeld te vormen waar je heen moet richten, of zoals geschreven, vooronderzoekje,

maar bij het regelen zweer ik nog op mijn prof. satmeter.

Geplaatst:

Helaas alleen voor iPhone en Android.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen