Gast SatMann Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 Ik kwam op de site van DishPointer en zag die jooooetube film, waar ze de apps : Augmented Reality Satellite Finder uit de doeken doen. heeft iemand deze apps al geprobeerd en zoja, wat vind je ervan, klopt het? of zit de apps er soms deftig naast?
firescoob Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 Ik heb de Appl onder android van google geprobeerd en ik moet bekennen dat het er best goed uitzag. Ik had het snel even vergeleken met een kompas en lijkt best wel accuraat te zijn. Ik wil het binnenkort toch wel eens in de praktijk gaan testen als ik m'n T90 ga plaatsen, laat dan wel wat meer horen wat mijn bevindingen zijn. MvG Firescoob Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2
HJS Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Ik heb deze app voor de 3gs, en moet je zeggen dat het goed werkt. Je moet trouwens wel je iPhone rechtop houden. Anders komt de clarkbelt niet op je scherm VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme
Gast SatMann Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 okey bedankt voor de antwoorden. ik zag daar een mod als Alans.... is dat toevallig de AlanS die wij hier kennen ??
Gast DreamSat06 Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 mogelijk heb je hier wat aan: http://www.***ongewenste_url***/Downloads.php Zie daar: INFORMATIEVE publicaties: iPhone applicaties voor de satelliet liefhebber: iPhoneapplicaties.pdf succes.
Gast SatMann Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 wel, ik heb dat nu ook staan, en het werkt voortreffelijk. leuke aanvulling. Het is wel niet niet om een sat af te regelen, maar wel een goed positie richting aangever om te starten.
Beheerder Michel Geplaatst: 14 juli 2010 Beheerder Geplaatst: 14 juli 2010 Dat ziet er leuk uit: Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
firescoob Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Ik vind zelf dat het zelfs zeer handig kan zijn bij het plaatsen van een schotel. Je kunt meteen zien of er mogelijk bomen of zo in de weg staan voor de satellieten die je wilt ontvangen. Tevens kun je meteen zien welke satellieten op die locatie theoretisch te ontvangen zijn. MvG Firescoob Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2
Gast SatMann Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Michel, geloof mij maar, das een heel leuke app voor Iphone. heb mijn Iphone nu 2 dagen en met zo'n app is het luxe. zeker als je ergens komt bv en ze klagen van slechte ontvangst of ze denken aan een schotel, dan kan je zonder meter of kompas gewoon dit in gang steken. super. je ziet direct wat er voor staat (boom, huis, ...) en je hebt op de kop nog toe ook een kompas hahah. dus een doener, en voor 15 dollar ga je nu niet scheef lopen toch om enkel dat te gebruiken om een schotel te plaatsen zou ik dat niet doen, wel om een eerste beeld te vormen waar je heen moet richten, of zoals geschreven, vooronderzoekje, maar bij het regelen zweer ik nog op mijn prof. satmeter.
Mrbeam Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Heb het vanaf de 1e dag dat het te krijgen was in gebruik en blijft 1 van de stoerste en tevens zeer bruikbare app die er voor de iPhone is. Zie tevens oud toppic: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...one#Post1712390 Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Drs. IJzerbout Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Weet iemand toevallig of die ep ook voor de BlackBerry 9700 te verkrijgen is? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Mrbeam Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Helaas alleen voor iPhone en Android. Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen