Loui (K) Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 Ik weet niet of het bekent was maar Ik vond op de Dreamsite Nieuwe codes voor de nieuwe DM800 en de DM8000 om de AB gezamelijk te gebruiken voor je TV.Mijn Samsung Led Tv 6000 serie was er ook bij. TV-Codelisten.pdf
Gast MiLo Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 Origineel bericht van: Loui (K) ...Nieuwe codes voor de nieuwe DM800 en de DM8000 om de AB gezamelijk te gebruiken voor je TV.Mijn Samsung Led Tv 6000 serie was er ook bij. Uh, wat moet je met die codes doen, en hoezo stond de Samsung 6000 serie erbij (ik zag alleen maar "Samsung" staan en verder niks).
Loui (K) Geplaatst: 10 juli 2010 Auteur Geplaatst: 10 juli 2010 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: Loui (K) ...Nieuwe codes voor de nieuwe DM800 en de DM8000 om de AB gezamelijk te gebruiken voor je TV.Mijn Samsung Led Tv 6000 serie was er ook bij. Uh, wat moet je met die codes doen, en hoezo stond de Samsung 6000 serie erbij (ik zag alleen maar "Samsung" staan en verder niks). Daarmee kun je de afstandsbediening van je Dreambox ook gebruiken voor je TV.en met de Samsung 6000 serie bedoel ik dat die code er ook bij stond. nu kan ik met de AB van de dreambox zowel mijn box als mijn tv bedienen weer een aB van tafel.
DeltaFM Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Welke code heb je gebruikt voor de Samsung? Delta-FM Vu+ Duo 4k SE & Gigablue Quad+ (Kathrein UFS910si & Humax IR-CI5400)
Loui (K) Geplaatst: 11 juli 2010 Auteur Geplaatst: 11 juli 2010 De derde was bij mij al raak.je weet hoe dit werkt he? Eerst op de TV toets drukken daarna de shift ingedrukt houden tot tv toets knipperd. Voer de juiste code in en druk op de Tv toets daarna op de Power toets drukken.En als dan de tv uit gaat is het oke.
DeltaFM Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Ik weet hoe het werk, voor de Philips TV werkte het ook prima, voor voor de Samsung heb ik het hele rijtje afgelopen en niets werkte. Ik heb een 4 cijferige code nodig. Delta-FM Vu+ Duo 4k SE & Gigablue Quad+ (Kathrein UFS910si & Humax IR-CI5400)
M€®LïÑ Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Iemand een iedee hoe je de volume kan koppelen aan de tv ? de oude manier werkt niet Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen