Gast Henri Aalten Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 Ik ben nog vrij nieuw met de Rebox RE-9000HD. Ik heb er nu de nieuwe firmware inzitten, en er wordt een fabriek reset geadviseerd. En daarna opnieuw zender inlezen, enz, Maar staat na het opnieuw inlezen van de zenders, de instellingen weer goed, voor mijn dual lnbf, astra 1 en 3. Of moet ik dan ook deze instellingen opnieuw doen. waar en hoe doe ik dat, kan dit niet goed vinden
ton2207 Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 Ja, zou weer goed moeten staan. Wel even kijken of de tuners op separate (gescheiden) staan (standaard straan deze op loop through (doorgelust). Wat niet beter wordt, blijft niet goed.
rkelly Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 Sla eerst je instellingen en de zenderlijsten op op een USB stick en voer dan de fabrieksreset uit. Je kunt je instellingen en zenderlijsten daarna weer inlezen van de USB stick. Druk op menu en ga naar Systeem Hulpmiddelen, je vindt daar de optie Data overdracht. RE-8000HD PVR met Octagon 1018 firmware en Enigma 2 op USB 500GB WD Scorpio Blue (Intern)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen