Gast Paullo Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Bij mij is ook alles zo ongeveer weg. Greets
sathopper Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Origineel bericht van: ceesv Misschien moet toch eens de reserve in het uplink signaal budget heroverwogen worden. Met zo'n pittige bui gaat dat ook niet helpen vrees ik. Hoe vaak komt het voor dit weegt niet op tegen de extra kosten.
Moderator ceesv Geplaatst: 11 juli 2010 Moderator Geplaatst: 11 juli 2010 Voor mensen buiten het buiengebied liggen er slechts enkele zenders uit. Kan de sport (F1) verder volgen via den Belg. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
blitzteam Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 hier in het uiteste zuiden des lands ook beelduitval, kan nu nog maar om 20:30 wordt het flippen. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
sathopper Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Origineel bericht van: blitzteam hier in het uiteste zuiden des lands ook beelduitval, kan nu nog maar om 20:30 wordt het flippen. Daarom is Digitenne toch wel weer een handige backup. Dan maar even geen HD.
Moderator ceesv Geplaatst: 11 juli 2010 Moderator Geplaatst: 11 juli 2010 Ik kijk van 28 oost tot 8 west. Er is altijd wel een sat, die ik kan ontvangen, en die voetbal laat zien. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sathopper Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Origineel bericht van: Paullo Alles terug nu. Greets Jep maar de hele zwik komt nu mijn kant op. Digitenne toch maar even paraat houden.
Zuppelan Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Het is niet bepaald dat kabelkijkers beter af waren in dit geval, mogelijk zijn er arme lieden die zelfs vanavond nog geen beeld zullen hebben: Citaat: Niet alleen in Friesland ligt het tv-signaal plat. Kabelaars Ziggo en UPC werken momenteel met man en macht om het tv-signaal bij hun klanten in heel Nederland weer te herstellen, na het noodweer van afgelopen nacht. Op honderden plaatsen is de bliksem ingeslagen waardoor mensen geen tv-signaal hebben. "Tot de finale begint, leveren wij topsport", aldus een woordvoerder van UPC. Garanties dat iedereen op tijd weer een tv-signaal heeft, kan noch Ziggo noch UPC geven. Bron: http://nos.nl/wk2010/artikel/171186-tvsignaal-nog-niet-overal-hersteld.html
René Verbiest Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Bij mij zijn alleen de zenders Eurosport Dut HD en History HD op zwart, maar het vreemde is, dat ik volledig signaal heb op deze kanalen en op History HD functioneert de ondertiteling. Op beide zenders functioneert ook de EPG. Dan zou ik zeggen, dat dit niets met weersomstandigheden te maken kan hebben. Als dat het geval was zou ik ook geen signaal moeten hebben. Heb de rest van de TP ook even ingelezen, i.v.m. Eurosport HD met Tjechische EPG, maar ook deze geeft geen beeld. Verder heb ik alle kanalen van Sky-Link, van A3, bekeken, maar ook deze zijn allemaal present. Zijn meer mensen deze zenders kwijt?
Moderator ceesv Geplaatst: 11 juli 2010 Moderator Geplaatst: 11 juli 2010 Bij mij wordt plotseling aangegeven, dat deze zenders gecodeerd zijn Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
René Verbiest Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Origineel bericht van: ceesv Bij mij wordt plotseling aangegeven, dat deze zenders gecodeerd zijn Dat is bij mij, in de kaartlezer, dus ook het geval. En in de Powercam Pro en de Astoncrypt cam geeft hij het bericht 'No Right to watch this program'.
Eduard07 Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Heeft dus allemaal niks met het weer te maken, maar wel met coderingen waarvan de regie in het buitenland ligt. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 11 juli 2010 Moderator Geplaatst: 11 juli 2010 Maar wel alles met het onderwerp van deze thread. Ik had net vanmiddag nieuwe software op mijn Rebox gezet, en was even bang, dat dit rechtenverhaal een software fout van deze nieuwe versie was. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Alfons Verbiest Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Origineel bericht van: René Verbiest Zijn meer mensen deze zenders kwijt? Hallo René, Beiden hier ook op zwart. Groeten, Alfons
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen