view Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 Wie o wie heeft een zenderlijst voor Digitenne wat werkt op een Dreambox? Liefst een lijst uit Limburg, maar elders is ook goed. De zender Privat Spce wil namelijk na diverse heractivaties niet werken. Ik vermoed dat het aan de instellingen ligt van de zenderlijst.
Matthijs Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 De pincode die nodig is om deze zender te bekijken maakt het onmogelijk om deze zender op de Dreambox te zien. Mij lukt het ook niet. Gaat ook niet lukken met een nieuwe zenderlijst. Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4 Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met: 42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west
view Geplaatst: 11 juli 2010 Auteur Geplaatst: 11 juli 2010 Hallo Matthijs, Aha kijk, daar was ik al aan het denken, de bekende picode waar men het over heeft bij de helpdesk. Maar toch vraag ik me af of men het met een bepaalde instelling in de zenderlijst kan omzeilen. Het rare is dat ik er op het internet in het algemeen zo weinig over vind, eigenlijk niets! Er moeten toch meer mensen zijn die tegen dit probleem aanlopen.
view Geplaatst: 11 juli 2010 Auteur Geplaatst: 11 juli 2010 Gevonden !!! Niet gevonden via de zoekfunctie maar wel via Google http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1652886/Re_DVB_T_Op_laptop_met_Progdvb Origineel bericht van: Aart44 Met een KPN tuner weet ik het wel ga terug naar die iemand met die digitenne tuner doe je kaart er in ga naar menu,smartkaart instellen,conax,leeftijdsgrens instellen,dan vraagt hij de pincode 1234,kies optie 4 X Erotiek en OK. Als je nu uit het menu gaat werkt de kaart zonder pincode ook in een andere ontvanger. Groet, view.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen