lucdec2 Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Hallo, Als ik de miniusb aansluit op de pc zegt hij apparaatstuur programma niet geinstalleerd. Hoe los ik dit op? Ik heb dreamup 1.3.3.6 afgehaald, maar ik zie enkel serieel werken of netwerk, geen usb Hoe moet dit juist? ps Ik kan niet meer flashen via webinterface, ik krijg geen ip adres meer en het groene lichtje blijft branden.
Gerard 76 Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Heb je dit progje ook op je PC? (win 7 en vista) Zonder werkt het niet...
lucdec2 Geplaatst: 11 juli 2010 Auteur Geplaatst: 11 juli 2010 Inderdaad, deze driver is nodig. Je vindt hem ook hier : http://www.dream-multimedia-tv.de/firmware/dm500hd/CP210x_VCP_Win_XP_S2K3_Vista_7.zip Nu ben ik al een stap verder, maar het lukt mij niet om te flashen Hij blijft hangen bij "box is flashing from its memory": *** SERIAL MODE *** entering serial loop... 14:08:46 Calculating checksum... 14:08:47 Uploading file to box... 14:17:24 box is flashing from its memory... Is hier een oplossing voor? Het is hetzelfde met het origineel, als met het gemini image.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen