stefan.wolfrum Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Hoi, Het lijkt erop dat het handmatig installeren van mipsels op het VTI image altijd via de map /temp moet, althans ik slaag er niet in een andere, bv op de hd, te selecteren. Bij OpenPLI kan dat wel, en ik zet die files liever op de hd, die is toch groot genoeg, dan in het kostbare beetje geheugen dat in de vu+ gebakken zit. Zie ik een insteloptie over het hoofd of is het gewoon zo? VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Tonskidutch Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 als het mipsel in de tmp staat kun je manueel installeren, daarna wordt de tmp geleegd en staat dus enkel het geinstalleerde bestand en/of bestanden (uit die mipsel) in de root mappen er is dus geen sprake van extra geheugen verbruik anders dan de toevoegingen die je op de VU laad (geheugen genoeg zou ik zeggen geïnstalleerde toepassingen / extensions komen altijd in de root ook bij Pli. ciao Second Life Mungo Parker
stefan.wolfrum Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Geplaatst: 15 juli 2010 yep, wist niet datie de temp automatisch leegde, openpli doet dat niet, blijft staan. vandaar de hdisk-optie denk ik. is een keuze, hoe je het inzet. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen