Ou-Tannu Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 ja zo`n ding heb ik ook.. jammer dat mijne totaal geen regeling verder bevat.. ja t ding piept.. en de pieptoon wordt hoger bij een signaal.. maar even terug dempen voor een betere afstemming zit er niet op en t kompas wat er in zit werkt niet eens normaal als ik hem bij mn schotel in de buurt houd.. dan draaittie dol Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
satencom Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Origineel bericht van: Ou-Tannu ja zo`n ding heb ik ook. en t kompas wat er in zit werkt niet eens normaal als ik hem bij mn schotel in de buurt houd.. dan draaittie dol troep dus als hij wat goeds wil hebben, dan is dit ook goede aan koop Schwaiger SF 9000 satfinder PLUS Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
satsean Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Wil je er wel rekening mee houden dat 19.2 graden oost niet betekend dat je niet 19 graden vanaf het compaszuiden neemt ,dat is een graad of 5 teveel dus ongeveer 15 graden. I dream dream dreaming800 S/C met sundtek Usb stick,8000 2xS /C/T/ Hdd/NasDiverse schotels Draaibaar,Vast en Wave Frontier T90 met Emp16/1 switch Draaibare Deltastar 120 in nieuwstaat met Invertum flens lnb
POLAKS Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Dat is dan weer afhankelijk van waar je woont.
Gast willem61 Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 hoera ik heb een signaal gevonden de astra 19. Nu nog vrije zenders zoeken, liefst ned 1, 2 en 3 en eurosport
Beheerder Michel Geplaatst: 13 juli 2010 Beheerder Geplaatst: 13 juli 2010 Nederland 1, 2 en 3 en de Nederlandstalige Eurosport zijn niet vrij te ontvangen. BVN is de enige mij bekende Nederlandstalige zender die vrij te ontvangen is. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast willem61 Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 ik heb begrepen dat BVN niet alle progs uitzendt, maar een keuze maakt, dat is niet wat ik zoek, ik wil 1, 2 en 3 en de comm ned zenders zoals rtl 4 en 5 en sbs 6. ik moet dus uitzoeken nu welke sat ik moet hebben en hoe ik ze krijg. Ook moet ik nu uitzoeken hoe ik mijn systeem kan verbeteren . ik moet op een camperplaats in een redelijke tijd een goed signaal ontvangen. de basis heb ik nu, een simpel setje, nu uitzoeken wat de beste verbeteringen zijn. in ieder geval bedankt voor alle support, zonder dat was het niet gelukt.
vincent1971 Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Origineel bericht van: Michel Nederland 1, 2 en 3 en de Nederlandstalige Eurosport zijn niet vrij te ontvangen. BVN is de enige mij bekende Nederlandstalige zender die vrij te ontvangen is. Mvg, Michel Nederland 1,2 en 3 zijn wel vrij te ontvangen ( ftv ) echter dan moet je een mediaguard kaart hebben van canaal digitaal. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Jean-Claude Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Origineel bericht van: willem61 ik wil 1, 2 en 3 en de comm ned zenders zoals rtl 4 en 5 en sbs 6. dat lukt niet zonder Canaal Digitaal abonnement ! die "duitse" ontvanger, heeft die een kaartlezer ? Zo ja, kan deze seca3 kaarten lezen ? ja--> abbo Canaal Digitaal via seca3 kaart Zo nee (geen kaartlezer of seca3) heeft deze een common interface waar je een CAM kan inplaatsen ? ja --> abbo Canaal Digitaal met CD CAM en seca3 kaart nee (geen kaartlezer of seca3 of common interface) --> pech, je kan enkel BVN ontvangen DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Gast aart44 Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Origineel bericht van: vincent1971 Nederland 1,2 en 3 zijn wel vrij te ontvangen ( ftv ) echter dan moet je een mediaguard kaart hebben van canaal digitaal. Ja waar moet de topic starter die kaart dan insteken in zijn Comaq 30/12 gaat het niet dat is een FTA campingsetje. @willem61 heeft gewoon het verkeerde setje gekocht ook wil hij de RTL en SBS kanalen lees ik dus het word nog een dure grap de verkeerde set en een camping abonnement plus smartkaart bij CDS.
Gerard 76 Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Een digitenne setje is bij uitstek geschikt voor de camping. Satelliet niet meer...
satencom Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 hij heeft dit zetje, deze heeft geen kaart lezer dus geen Nederlandse zenders mee te ontvangen Comag camping met gemakkelijk te vinden LNB + SL30/12 Comag satellietontvanger voor 12 V-aansluiting Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 14 juli 2010 Moderator Geplaatst: 14 juli 2010 Het schoteltje kan je blijven gebruiken, je zal een andere ontvanger moeten kopen, met een Seca 3 kaartlezer, en bijvoorbeeld een camping abonnement incl. Seca 3 kaart van Canaaldigitaal. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 14 juli 2010 Beheerder Geplaatst: 14 juli 2010 Origineel bericht van: vincent1971 Nederland 1,2 en 3 zijn wel vrij te ontvangen ( ftv ) echter dan moet je een mediaguard kaart hebben van canaal digitaal. Precies, dus niet zonder kaart en dus niet vrij te ontvangen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen