Extreme001 Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Misschien leuk om naar te kijken. AT5 zendt zondag LIVE uit vanaf Museumplein AT5 zendt zondag voor, tijdens en na de WK-finale LIVE beelden uit van het Museumplein. Natuurlijk snappen we dat iedereen dé wedstrijd wil zien en niet 90 minuten lang gaat kijken naar 100.000 fans die op het Museumplein Oranje aanmoedigen. Maar we vinden wel dat we erbij moeten zijn. Dat we de sfeer in beeld moeten brengen. De euforie. Het feest. Of de teleurstelling. Het verdriet. Daarom zenden we zondag vanaf 20.15 uur LIVE uit wat er op het Museumplein gebeurt. En we gaan er tot een half uur na het laatste fluitsignaal mee door. Onder in beeld loopt een tickertape mee, waarop tweets meedraaien waarin twitteraars #at5 hebben gebruikt. Je kunt ook sms'en. Sms AT5 [spatie] jouw bericht naar 4411. Dus zap voor, tijdens en na de finale naar AT5 voor deze mega-Kijken naar Koppen vanaf het Museumplein. En twitter lekker door. Of kijk gewoon de hele avond naar AT5. Dat kan natuurlijk ook! Online is alles op at5.nl/live te volgen. MVGR
Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Als je dan ook nog even ervoor zorgt sat AT5 via satelliet uitzendt dan kan het feest helemaal niet meer mislukken. :D "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Extreme001 Geplaatst: 11 juli 2010 Auteur Geplaatst: 11 juli 2010 nee dat gaat nu niet meer lukken kan hem wel streamen voor je...
Neptunus Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Ik moet er niet aan denken daar tussen te staan! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Volgens mij AT5 ook bij Digitenne. Maar ik ga echt niet kijken, ik heb er geen behoefte aan en sluit me aan bij de internationale mening over Oranje: lelijk, hard en grof, alsof je niet meer met mooi voetbal kan winnen. Bovendien zijn het meer feestgangers dan voetbal supporters die nu in Amsterdam zijn. En tot slot denk ik dat de spelers acteren als ze nu voor de camera vertellen dat ze het allemaal zo mooi vinden. kijktip: Nederland 2, een prachtige alpen-etappe! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen