stefan.wolfrum Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Hoi, vanuit bv een sab ultimate kun je via het menu de inhoud van een usb stick bekijken, bestanden installeren en ook de stick formatten, dan weet je tenminste zeker dat-ie goed geaccepteerd wordt. Op de vuplus heb ik noch onder openpli, noch onder vti iets kunnen vinden om hem te formatten. bestanden kun je bekijken met de bestandsbrowser, dat wel. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
metoo Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Doe in openpli eens menu/instellingen/systeem/harde schijf/initialiseren ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
stefan.wolfrum Geplaatst: 11 juli 2010 Auteur Geplaatst: 11 juli 2010 eh...is dat niet de harde schijf dan die je initialiseert? daar zit ik nl niet op te wachten dus dat durf ik niet zomaar aan... VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
metoo Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 menu/instellingen/systeem/harde schijf/initialiseren dan laat hij zien wat er aangesloten is, jij moet die keus maken wat geinitialiseerd moet worden en moet nog bevestigd worden met ja/nee is met Openpli, vti weet ik niet ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen