Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb hier de new enigma draaien en zit graag met mijn lap buiten nu wil ik daar via de db tv op kijken vroeger deed ik dat met vlc maar dit werkt niet op de db 8000 .

wat moet ik doen om dit weer werkend te krijgen

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

WebInterface wel geïnstalleerd en geconfigureerd.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Gast Jeroensky
Geplaatst:

Je hebt VLC volledig geinstalleerd? Zodat vlc plugin voor firefox ook geinstalleerd is?

32bit firefox browser?(indien je windows 64bit gebruikt)

Indien je in je browser geen vlc plugin ziet, even vlc opnieuw installeren en dan volledig(full), met browser plugin(ik neem aan dat je firefox gebruikt).

Geplaatst:

kan alleen mijn eigen ervaring meedelen : heb 6 maand gezocht om het te doen werken in internet explorer, en heb alle versies van VLC geprobeerd : niks dat werkt.

google chrome geinstalleerd en 2 minuten later was ik aan het kijken.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

inderdaad ggogle chrome kom ik een stuk verder mee krijg alleen nu de melding er is geen plugin geinstalleerd

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

krijg je geen link om de ontbrekende plugin te installeren ? of een popup ? Weet niet meer hoe het bij mij gegaan is, was wel op 1-2-3 gefixed dus moeilijk kan het niet zijn.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

hoezo buiten

in deze regen? :D

ik ga via het webinterface van mijn dreambox / klik op het tv icoontje / en open daaarmee vlc

als het niet werkt heb je een http probleem met poort

of je wifi is te langzaam.

ciao

moet er natuurlijk wel bij vermelden dat enkele browsers een plugin nodig hebben

meestal intuitief na de foutmelding te hebben gezien op te lossen.

cheers again

Now We Are Free

Lisa Gerrard, Gavin Greenaway, The Lyndhurst Orchestra

Geplaatst:

je start VLC dus op via het icoontje in de zenderlijst.

werkt het ook via de aparte tab "web-x tv" in de webinterface ?

Gast Jeroensky
Geplaatst:

Als je firefox browser geinstalleerd hebt(in windows de 32bit versie), en vervolgens VLC volledig installeerd(zodat firefox vlc plugin krijgt) dan werkt het top ja.

Wie gebruikt er nou Internet Explorer, da's vragen om problemen als je die -onveilige- browser gebruikt.

Geplaatst:

Hier werkt het met IE8 vlekkeloos.

Zo heb ik het gedaan:

Laatste versie vlc (opnieuw) installeren en bij de installatie kiezen voor alle 'file associaties' (in ieder geval m3u's). De vlc plugin voor IE ook mee laten installeren. Voila!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jeroensky
Wie gebruikt er nou Internet Explorer, da's vragen om problemen als je die -onveilige- browser gebruikt.

Dat was met Inernet Explorer 6 wel zo, maar is inmiddels een (onzin) mythe geworden. Van Firefox worden tegenwoordig ook veel beveiligingsblunders ontdekt.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Neo
Hier werkt het met IE8 vlekkeloos.

Zo heb ik het gedaan:
Laatste versie vlc (opnieuw) installeren en bij de installatie kiezen voor alle 'file associaties' (in ieder geval m3u's). De vlc plugin voor IE ook mee laten installeren. Voila!

krijg het hier niet voor elkaar met IE8 W7 32 Bit

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen