Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op m'n mac lukt het ook niet. De streaming werkt perfect als ik op het icoontje in de zenderlijst klik maar via de specifieke tab voor Web-x TV werkt het helaas niet. Alle plugins voor firefox (VLC) zijn geïnstalleerd maar ik krijg telkens een foutboodschap.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik weet niet hoe die vu box de webinterface weergeeft maar op de db 8000 zie je een tv staan als icoon klik je daar op springt vlc open en draait het .

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

Net zoals de DM8000. 't is zoals jij en ik hebben geschreven: via het TV-icoontje werkt de streaming perfect. Het is alleen die specifieke tab 'Web-X TV' dat niet wilt werken.

Geplaatst:

Ja, weet ik maar het is altijd leuker dat alles werkt en niet een of ander ding dat dienst weigert wink

Die speciale tab "web x tv" lijkt me net nog iets makkelijker in bediening en dat werkt jammergenoeg bij sommigen niet.

Geplaatst:

Hoi Fabian,

De foutmelding in het aparte venster krijg ik niet maar wel helaas de melding 'Nothing to Play' in de rode balk bovenaan zoals in je screenshot.

Geplaatst:

voor de duidelijkheid zo misschien!!!!!!!!!!!!

nou het werkt dus niet.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Sorry! blush

Ik was in de war met een losse stream, dus niet de webtv. Die werkt hier ook niet, helaas. Volgens mij zit hem in de plugin die vanuit IE niet wil starten.

De javascript errors die hierboven worden genoemd, treden bij mij niet altijd op. ik heb de indruk dat ze in 32 bit versie van IE niet optreden; met de 32 bit versie werkt de plugin ook helaas niet.

Geplaatst:

Het werkt bij mij prima met vlc 8.6 op win vista.

Alleen de HD zenders werken nog niet goed.

gr

OPie

Dreambox 8000s (720 hdd, PLI)

Samsung smart tv

Dreambox 800 HD SE

Gast Jeroensky
Geplaatst:

VLC 0.8.6 wordt juist afgeraden, omdat deze de nieuwere coderingen niet support. (waardoor HD zenders niet zullen werken bij jou).

Gewoon recente vlc aanhouden.

ALs je OpenPLi gebruikt, en je wilt anderen laten kijken naar je tuner, zonder dat je ze controle geeft over je Dreambox(wat webcontrol doet), dan is het wel raadzaam om de PLi plugin STreaminterface (op poort 40080) te installeren.

Heb je http pagina, met bouquetten als links, klik jeer op zie je zenders, klik je op zender dan laat vlc(of vlc browserplugin) zender zien.

Werkt beste met Firefox of Chrome en volledige vlc installatie.(eerst browser installeren, dan vlc volledig installeren, als je windows gebruikt dan he)

Zucht, dat ze nog bestaan zeg: Nog een keer, gebruik geen Internet Explorer als default browser, deze zit te diep in windows verweven (groot veiligheidsrisico) en houd zich nog steeds niet aan webstandaarden.

Gewoon goede browser gebruiken, eentje die zich aan (open) webstandaarden houd.

Zolang je IE gebruikt heeft het geen zin om te gaan helpen, daar het je browserkeuze is die vaak voor problemen zorgt.

Geplaatst:

Jeroen, klein vraagje.

Die PLi plugin STreaminterface waarover je spreekt, is dit een bijkomende plugin dat je nog apart dient te installeren of bedoelde je hiermee reeds de bestaande webinterface die reeds standaard in de image zit ingeladen?

Gast Jeroensky
Geplaatst:
Origineel bericht van: Sigma

krijg het hier niet voor elkaar met IE8 W7 32 Bit

Omdat JIJ als gebruiker een browser kiest die zich niet aan webstandaarden houd.(Microsoft doet het je wel geloven, maar tot op de dag van vandaag doen ze het niet, en da's logisch, dat zie je in alle Microsoft applicaties(browser/media/office), die hebben als taak je afhankelijk te houden van Microsoft(vendor lockin), door vooral niet de open standaarden aan te houden).
Kies er dan ook niet voor, pfffff.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen