Beheerder Michel Geplaatst: 14 juli 2010 Beheerder Geplaatst: 14 juli 2010 Citaat: ...kan dan zo een softcam in elkaar drukken die beter zal functioneren dan CCcam Dat schreef ik niet he Zoiets kost heel erg veel tijd en daar moet je maar zin in hebben. Vandaar dat zoiets vaak ook alleen door mensen gedaan wordt die er een zak euro's mee kunnen verdienen en terecht. Ik zou zo'n zware klus ook niet gratis doen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Catastrofus Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Uiteraard niet, dus zijn ze in dienst van dmm of zijn ze ingehuurd om van dienst te zijn voor dmm. Een persoon die de sources onder zijn ogen krijgt, van CCcam, bedenkt zich wel 2 maal voor hij deze verder gaat ontwikkelen, aangezien de belangen die er zijn bij dmm en de risico's die hij loopt om deze sources te verbeteren... Eindeloze discussie dus... Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
chrisch Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Origineel bericht van: Michel Iedereen met een beetje verstand van zaken kan overigens zien dat een andere in Nederland erg populaire cam qua structuur en wijze van verspreiding wel verdacht veel overeen komt met CCcam. Welke is dat volgens jou dan? ;-) (ik twijfel weer eens aan mijn verstand van zaken ) Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Catastrofus Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Ik ook trouwens, gezien mijn focus op CCcam... Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Beheerder Michel Geplaatst: 14 juli 2010 Beheerder Geplaatst: 14 juli 2010 Als dat toelichting behoeft zit je niet voldoende in de materie. Ik ga het in ieder geval openbaar niet toelichten want voordat je het weet wordt er weer over je geroddeld Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
D_liver Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Origineel bericht van: chrisch Origineel bericht van: Michel Iedereen met een beetje verstand van zaken kan overigens zien dat een andere in Nederland erg populaire cam qua structuur en wijze van verspreiding wel verdacht veel overeen komt met CCcam. Welke is dat volgens jou dan? ;-) (ik twijfel weer eens aan mijn verstand van zaken ) LOL die cam is niet meer "onder" ontwikkeling maar ik geef Michel gelijk die cfg is bijna een 1 op 1 copie en de structuur is gelijk 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Beheerder Michel Geplaatst: 14 juli 2010 Beheerder Geplaatst: 14 juli 2010 Sterker nog: Als je de laatste versie van die softcam naast de eerste versie van ccam legt, heb je bijna dezelfde softcam Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Catastrofus Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Kan ik me voorstellen, ik zit echt niet in die materie dus. En ik wil in ieder geval niet dat er zenuwen bloot komen te liggen... Gert. Origineel bericht van: Michel Als dat toelichting behoeft zit je niet voldoende in de materie. Ik ga het in ieder geval openbaar niet toelichten want voordat je het weet wordt er weer over je geroddeld Mvg, Michel 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
chrisch Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 <offtopic>*grin*</offtopic> @topicstarter: wat is de aard van de security leak? Van "binnen naar buiten" of andersom? Het laatste interesseert me namelijk niet. Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
D_liver Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Denk dat ie meer een "backdoor" bedoelt 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
D_liver Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Origineel bericht van: Michel Sterker nog: Als je de laatste versie van die softcam naast de eerste versie van ccam legt, heb je bijna dezelfde softcam Mvg, Michel 100% zo kwam ik er ook achter 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
dolphs Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Tja Mies ben het met je eens qua het noemen van namen. Ik wil er eigenlijk ook niet meer op ingaan omdat het een beetje off topic is. Het is duidelijk dat het heeft gerommeld tussen verschillende partijen. Het laatste wat ik er dan toch nog over kwijt wil is dat ik mij meen te herinneren dat er ooit een draadje hier was te lezen waarin de bewuste persoon een flinke zak met duiten moest worden gegeven en dan zou hij CCcam maken. Het leek er duidelijk op dat nadat die boodschap hier "en public" stond het leed dus inderdaad was geschied en de boel rap uit elkaar kletterde omdat de naam was genoemd... Sindsdien is het vrij stil rondom deze emu, met her en der een kleine update om de pak 'm beet 4 maanden maar het kopstuk lijkt dus eieren voor zijn geld te hebben gekozen. Nou laat mijn geheugen mij in de steek en weet ik even niet meer of jij daar mee kwam toentertijd, of Toxic[Q] en van die laatste kan je volgens mij geen draadjes meer vinden. Genoeg hierover nu en nu maar hopen dat het ooit weer "groots" wordt doorontwikkeld en dat verschillende nieuwe kaarten gelezen kunnen worden in de CCcam ondersteunende STB-tjes, want dat hopen we allemaal - laten we het hopen zonder commerciële belangen ... Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Beheerder Michel Geplaatst: 15 juli 2010 Beheerder Geplaatst: 15 juli 2010 Ik weet niet waar je het precies over hebt, maar alle draadjes van Toxic[Q] (Ron) zijn hier gewoon nog te vinden hoor: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/userposts/id/237 Ik heb zelf nooit openbaar geschreven wie ik denk dat CCcam maakt, dat heb ik hooguit ooit iemand onder 4 ogen gezegd. Iedereen met een beetje verstand kan echter herleiden wie de maker van CCcam is. Dat is echt nooit een goed bewaard geheim geweest. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
drz Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Hoe dan ook, de maker van CCcam mag weer aan het werk eerdaags.. De providers gaan binnenkort de "slag" winnen en het beroemde interne sharen zal niet meer werken. Dus voortaan een abbotje extra kopen.. In mijn geval wat zuur, ik heb 5 ontvangers in huis. ..uiteraard zijn dit onbevestigde geruchten. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
D_liver Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Origineel bericht van: drz Hoe dan ook, de maker van CCcam mag weer aan het werk eerdaags.. De providers gaan binnenkort de "slag" winnen en het beroemde interne sharen zal niet meer werken. Dus voortaan een abbotje extra kopen.. In mijn geval wat zuur, ik heb 5 ontvangers in huis. ..uiteraard zijn dit onbevestigde geruchten. <<<off-topic mode>>>> Hahahaha ja en dat "kleine" CDS krijgt dat zomaar voorelkaar met een kaart die ook gebruikt wordt door: Spanje Frankrijk Polen Deze gebruiken de V9 en V10, al een jaar langer dan CDS en gebruiken um ook volledig maar "interne" CS werkt nog voortreffelijk. <<</off-topic mode>>> <<< on-topic mode>>> De ontwikkelaar(-s) gaan zich echt niet publiekelijk bekend maken als er weer eens iemand iets over een seq. issue post 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Aanbevolen berichten