Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 Omdat ik het nu zo enorm mis treden er verslavingsverschijnselen op bij mij. Kan iemand mij helpen? Ik moet onmiddelijk geholpen worden. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 juli 2010 Auteur Geplaatst: 12 juli 2010 Ik lijd aan zware ontwenningsverschijnselen! Denk dat ik naar een kliniek voor verslaafden moet gaan. Ik heb zelf al wat gevonden: -VUVUZELA SOUND VOOR VERSLAAFDEN- Wat een verademing...mijn dag kan niet meer stuk. Ik ga hem ook als ringtone op mijn telefoon zetten. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Gast sattaz Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Omdat ik het nu zo enorm mis treden er verslavingsverschijnselen op bij mij. Kan iemand mij helpen? Ik moet onmiddelijk geholpen worden. @Drs. IJzerbout, Omdat jij kennelijk dringend hulp nodig hebt adviseer ik deze remedie Een bijkomend voordeel is dat het goed te combineren is met het moderatorschap bij sat4all > KLIK < Met vriendelijke groeten sattaz
Moderator ceesv Geplaatst: 12 juli 2010 Moderator Geplaatst: 12 juli 2010 Waarde Sattaz, Wilt u wel als waarschuwing bij deze links vermelden, dat aanklikken schadelijk voor de gezondheid is! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast sattaz Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 Origineel bericht van: ceesv Waarde Sattaz, Wilt u wel als waarschuwing bij deze links vermelden, dat aanklikken schadelijk voor de gezondheid is! @ceesv, Excuses, dat heb ik inderdaad vergeten te vermelden Wat goed is voor Drs. Ijzerbout kan (soms) schadelijke gevolgen voor (de meeste) andere lezers hebben... Met vriendelijke groeten sattaz
hemertje Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Omdat ik het nu zo enorm mis treden er verslavingsverschijnselen op bij mij. Kan iemand mij helpen? Ik moet onmiddelijk geholpen worden. http://www.vuvuzela.fm/ DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Sjattuh Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 in stereo... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
gerrit B Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 dat geluid doet me toch op e.o.a. manier hier aan denken vuvuzela ?? suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Neptunus Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Het is te hopen dat het kreng in de Nederlandse stadions verboden wordt, ik moet er niet aan denken 90 minuten naast zo'n toeter te zitten. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
MacGuinness Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Ik heb hem op mijn iPhone als Aps. De nieuwste toeter ook. (Tour de France) Héérlijk! Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen