de witten Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 heeft er iemand ervaring met devolo av plus 200 ik zou in mijn keuken willen tv kijken via mijn dreambox 800hd die in een een andere kamer staat,zou dit kunnen met dit systeem??? herman
Beheerder Michel Geplaatst: 12 juli 2010 Beheerder Geplaatst: 12 juli 2010 Ik heb hetzelfde setje in gebruik voor mijn DM800HD waarmee ik dan opnames van de DM8000HD (woonkamer) in de slaapkamer afspeel. SDTV gaat bij mij prima, maar HDTV en DVD niet zonder stotteren. Dit is een van de betere setjes. Ik ben er van overtuigd dat DVD niet goed gaat omdat de DM800 gewoon slecht DVD iso afspeelt, maar in geval van HDTV is het gewoon te veel data voor over zo'n setje. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
de witten Geplaatst: 12 juli 2010 Auteur Geplaatst: 12 juli 2010 spijtig dat hdtv stottert nu er al veel kanalen uitzenden in hd bedankt voor de info
Puch Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 Origineel bericht van: de witten spijtig dat hdtv stottert nu er al veel kanalen uitzenden in hd Om dit deftig te laten werken heb je een gigabyte netwerk nodig. De dreambox heeft echter geen gigabyte lan kaart en daarom stotteren beelden van hdtv. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Tonskidutch Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Devolo dLAN 200 AV smart+ Linkrate 200 MBit/s Anschluss: Fast Ethernet (100 MBit/s) Verschlüsselung 128 Bit AES vergis je niet het is een 100Mbit aansluiting die in de meeste reviews en tests met 75% gemiddeld rendement blijken te werken maar ook afhankelijk van de soort verbinding (livestream bijvoorbeeld) nog slechtere performance hebben dan die gemiddelde 75% (toms hardware) ==> levert dus minder dan 100Mbit/8= 12,5Mbyte theoretisch MPEG4 compressie kan voor HD 10~30 Mbyte/sec afhankelijk resolutie MPEG2 compressie kan voor SD 5 MByte/sec is het echter nooit gezien de bitrate van je zenders MPEG4 geschikt zijn ze dus niet maar vreemd Puch dat je schrijft dat enkel 1GB netwerk zou werken, ik neem namelijk perfect op NAS HD film op en mijn 100Mbit wordt niet sneller als het de receiver verlaat!? ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Beheerder Michel Geplaatst: 15 juli 2010 Beheerder Geplaatst: 15 juli 2010 Puch, met een DM8000 kan ik HDTV films in mkv container anders prima afspelen. 100mbit is meer dan snel genoeg. Zo'n Devolo setje haalt in de praktijk gewoon never nooit 100Mbit. De geadverteerde 200Mbit is een theoretische snelheid die je in de praktijk niet kunt halen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Puch Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Ok, thx voor de info. Weer wat geleerd iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
rlckring Geplaatst: 31 juli 2010 Geplaatst: 31 juli 2010 @ Tonsk Bedoel je hier geen bits.. Citaat: MPEG4 compressie kan voor HD 10~30 Mbyte/sec afhankelijk resolutie MPEG2 compressie kan voor SD 5 MByte/sec is het echter nooit gezien de bitrate van je zenders @ Michel Citaat: De geadverteerde 200Mbit is een theoretische snelheid die je in de praktijk niet kunt halen. En dan ook nog eens alleen tussen stopcontacten alleen. Want de ethernet interface blijft gewoon 100mbit.
Restful Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 Ik heb hiervoor sweex 85 Mbit gehad. Dit was echt een ramp omdat mijn internetverbinding in de slaapkamer elke keer wegviel voor de sat tv met mijn DM 800 HD. Toen kreeg ik een tip voor Devola 200. Sindsdien zonder problemen overal verbinding in de woning. Echter ben ik nog niet in bezit van een HD TV voor DM800 HD. Ik zou HD kanalen willen kijken via de schotel. Als ik jullie reacties lees, zou ik zeggen dat dit geen succes wordt of heb ik het mis? Met vriendelijke groet, Restful Met vriendelijke groet, Restful XTREND6500, XTREND6500, 2x draaibaar DVB Triax schotel 105 cm.
Gast marceldegroot Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Nu op de markt van belkin 1gb powerline dat heb je geen problemen meer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen