Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Plots, sinds vorige week start mijn beeldscherm niet mee op.(zowel bij koud als warmstart)

Aangesloten op TV heb ik beeld,sluit ik af en start terug op en dan werkt soms het laptop beeldscherm terug.

Als ik hem na een tijdje op normale manier afsluit en terug opstart heb ik weer geen beeld op de laptop.

Geeft geen foutmelding noch 4russen.

Volledige herinstallatie van windows gedaan.

Iemand een ideeeeee.

Operating system:Microsoft Windows Vista Home Premium

Manufacturer:MAXDATA

Model:obook2-1

AMD TURION 64

BIOS type:Phoenix

BIOS ID:1.05

BIOS sign on:None

BIOS date:2007.09.27

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Geplaatst:

om even de OS uit te sluiten... heb je wel wel beeld als hij net uit de post komt of in je bios?

Dus witte letters die direct na het opstarten te voorschijn komen voordat windows zelf op start.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Neen, beeld blijft volledig zwart. confused

Ik gebruik de laptop nu, ik heb al updates gehad waar hij nadien automatisch zonder probleem terug opstart. Ik vrees als ik hem volledig uitzet en met het knopje terug opstart het probleem zich terug voordoet, win start volledig op maar geen beeld.

Geplaatst:

Een paar mogelijkheden.

Zie je ook niet vaag het beeld? Dan is de backlight kapot.. (eventueel goed het licht op je beeldscherm laten vallen)

Vaak kun je met een speciale toets combinatie een externe monitor in/uitschakelen.. (meestal blauwe toetsen waarvan 1 fn en dan in combinatie met een andere) Staat die toevallig verkeerd? combinatie is fn+F4

Nog een mogelijkheid. In de buurt van een scharnier zit vaak een pinnetje. Blijft die niet hangen?

Mocht je de gebruiksaanwijzing kwijt zijn: http://www.belinea-treiber.de/files/Beli...k_2_1_02_EN.pdf

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

-Het beeld blijft (als het niet werkt) bij de opstart volledig zwart.

-FN+F4 geen probleem.

-Het pinnetje zit goed.

Het blijft vreemd, ik ga nu eens volledig afsluiten en met het knopje terug opstarten, zien wat het wordt.

Toch al bedankt.

Geplaatst:

Ik heb de laptop bediend met de muis volledig afgesloten en met het knopje terug opgezet.Win start volledig op maar weer zwart scherm. frown Tv aangesloten en ook geen beeld, laptop terug uitgezet opgestart met startknop en beeld op TV maar niet op laptop.

Nogmaals met de muis afgezet (beeld TV) en terug opgezet ik kreeg een witgrijs beeld met blauw randen op de laptop dat stilaan verdonkerde tot licht zwart. (beetje licht in de achtergrond).

Als ik de verbinding naar de TV onderbreek doet zich ook dit wit blauw tot zwart fenomeen ook voor.

Werkt momenteel alleen met Tv scherm. whistle

Geplaatst:

Lijkt helaas op een defect beeldscherm.

Misschien nog 1 test. heb je toevallig een opstart cd/dvd van windows7, vista of xp? Krijg je dan wel beeld?

Geplaatst:

Het lijkt er inderdaad op dat het begin van mijn probleem de eerste tekenen waren dat mijn beeldscherm of .... het zou begeven. Mijn scherm heeft alleen nog een lichte achtergrond na het witgrijs blauw zwart fenomeen.

Ik ga alles laten (af)bekoelen en morgen nogmaals proberen anders zal het vuilbak zijn. Spijtig. madcry

Ook fenomeen met originele cd.

Geplaatst:

Je kunt hem altijd nog met een normaal beeldscherm gebruiken natuurlijk.....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen