Satlook Geplaatst: 24 juli 2002 Geplaatst: 24 juli 2002 Tijdens de Exposat een magic module gekocht voor mijn Nokia 9600 dat leek mij wel makkelijk. Thuis aangekomen de module geprogrameerd. Maar dat viel tegen op de nederlandse kanalen geen geluid. Nu al een aantal maanden en software versies verder ben ik iets meer te weten gekomen. Op het duitse dreambox/Magic board een bericht geplaatst. @edc, had het antwoordt Namelijk: In het expert menu van dvb2000 het Audio mpeg selecteren en daarna een nul in drukken. En ja hoor geluid hoe is het mogelijk na al die tijdt. Maar nu komt de vraag wie weet hier iets meer over of hoe kan ik deze instelling saven? Want iedere keer als ik van kanaal wissel moet ik deze handeling herhalen. ?? DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Gast Geplaatst: 25 juli 2002 Geplaatst: 25 juli 2002 Als je op het kanaal staat en het geluid doet het moet je even het kanaal replacen,dus quide 9 8 en dan kies je voor replace kanaal,dit doe je zo met alle kanalen en volgens mij onthoudt hij het dan
prutsie Geplaatst: 26 juli 2002 Geplaatst: 26 juli 2002 Bij "de Pool" staat een dvb versie die DVB2000_magic.zip heet. Het gaat hier helaas wel om versie beta 8 helaas. ga het vanavond wel eens proberen. file staat trouwens wel in de directory van 25-07-02, dus even een dag terug klikken. Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Satlook Geplaatst: 26 juli 2002 Auteur Geplaatst: 26 juli 2002 Nee jongens jammer ik kan niet de kanalen zo vastleggen, en wat die beta 8 magic betreft geen verbetering. Als dit teminste de zelfde versie is die ik al een tijdje in mijn bezit heb. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen