jodokus Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Ik heb een Guruplug gekocht omdat mijn NSLU stuk is (natuurlijk zonder JTag (dom dom dom) en deze heeft een standaard share genaamd plug-storage met een aantal mappen die de drives voorstellen. De mount op de dreammox zou eigenlijk als serverdirectory niet plug-storage moeten zijn maar plug-storage/usb0 (de map voor de usb drive) zodat de opnames ook op de goede plek komen. Het mounten van de plug-storage is geen probleem, maar de opnames komen dan niet op de usb-drive en mijn pli-image (dm7000) weigerd de dir plug-storage/usb0 te mounten iemand gedachten hierover?? if you gotta go, go with a smile
jodokus Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Geplaatst: 15 juli 2010 Niemand suggesties? if you gotta go, go with a smile
jodokus Geplaatst: 20 juli 2010 Auteur Geplaatst: 20 juli 2010 Ben er uit! Met Putty via SSh een verbinding maken met de guruplug $sudo vi /etc/samba/smb.conf (oftewel samba config aanpassen) Mount toevoegen [usb-storage] comment = usb storage path = /media/usb0 public = yes writable = yes en dit mounten op de dreambox das alles. if you gotta go, go with a smile
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen