Beheerder Michel Geplaatst: 13 juli 2010 Beheerder Geplaatst: 13 juli 2010 Na maanden van afwezigheid hebben we met pijn in ons hart besloten afscheid te nemen van Ome Merde als moderator. Ome Merde is door privé omstandigheden al een maand of 6 niet actief als moderator en daar ziet hij helaas de komende maanden ook nog geen verandering in komen. We moeten dus helaas op zoek naar een nieuwe top-scorer. Mocht Ome Merde later alsnog in de gelegenheid komen om zich weer als moderator met sat4all bezig te houden, staat onze deur wagenwijd voor hem open. Ome Merde, enorm bedankt voor jouw inzet voor sat4all en hopelijk komt alles weer goed! Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Zilverster Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 @Ome Merde, Altijd vervelend zulke berichten te moeten lezen, maar ik zal het kort houden. Bedankt voor je inzet en hoop vooral dat de privé omstandigheden er in de toekomst weer rooskleurig voor je gaan uitzien, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
gigantaandemuur Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Ja erg jammer na zoveel jaren trouwe dienst. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Greatone Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Erg jammer, Je zal gemist worden en bedankt voor je inzet --> wie weet: tot ziens Heel veel sterkte! En dit nieuws heeft dan ook nog een positief punt: Dit geeft ons allen de kans om jouw berichten aantal in te halen * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Puch Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Altijd spijtig als een collega moderator verdwijnt. Hou je taai Ome Merde, en hopelijk tot heel binnenkort. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Satlux Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 bedankt Ome Merde ! tot later... Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Con Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Snik . . . het ga je goed. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
satencom Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Ome Merde heel jammer, maar hopelijk komt alles weer goed, heel veel sterkte toegewenst Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
lock Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Ome Merde je humoristische, deskundige inbreng zullen we missen, kom gauw weer terug! "That's another fine mess you've got me into"
Koen B Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Hopen maar dat het met die privé-omstandigheden zo snel mogelijk de goede kant op gaat. We gaan duimen! Verder bijzonder aanwezige, kundige, hartelijke moderator - absoluut een van de beste die we hier gehad hebben. VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Simean Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Waarom spreekt iedereen alsof het negatief is in de prive ? Misschien is het juist wel iets heel positiefs waardoor hij minder tijd heeft ? In ieder geval heeft Ome Merde heel veel tijd in het forum gestoken en dat kan ik alleen maar waarderen! Succes met alle andere dingen waar je mee bezig bent Ome Merde ! Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
Moderator ceesv Geplaatst: 13 juli 2010 Moderator Geplaatst: 13 juli 2010 Ome Merde ligt nog steeds ruim 7.000 postings voor op nummer 2. Ik gok op een muisarm, die in het gips is gezet. Ome Merde, bedankt! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
prutsie Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Zo, eindelijk is die Friese stijfkop opgerot. opgeruimd staat netjes FF zonder dollen, hoop dat het gewoon drukte is waardoor merde stopt, en geen ellende prive ??? geluk, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Beheerder Michel Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Beheerder Geplaatst: 13 juli 2010 Citaat: absoluut een van de beste die we hier gehad hebben Dat vond (vind) ik ook al altijd. Juist om die reden is het extra jammer dat het momenteel gewoon niet meer gaat. Als de situatie verbeterd en Ome Merde weer tijd kan maken, is hij dan ook weer van harte welkom als supermoderator. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten