Ga naar inhoud


Fortec Star SECA II receiver


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zeg ook niet dat Fortec niet met een ontvanger op de markt kan komen die gepatched zou kunnen worden. Ik ken de mensen een beetje daar en weet wel zeker dat die met een ontvanger kunnen komen die je kan patchen. Zeg alleen dat het geen officieel door C+ goedgekeurde ontvanger zou kunnen wezen. En ik haalde dus al aan dat dat hoofdzwkelijk niet zou kunnen omdat mediaguard protocol niet met de SIDSA set wordt ondersteunt en dat C+ nooit toestemming zal geven aan een goedgekeurde ontvanger welke CI mogelijkheden heeft. Als dat wel zo is dan wordt de koers van C+ wel erg drastisch omgedraaid. Het zou natuurlijk wel zo wezen dat de ontvanger seca 2 compatible is. Overigens zijn er al verhalen dat je van een aston euro CI een 6 in 1 kan maken dus binnenkort kan je gewoon van alle euro CI's all cam maken dunkt mij.

 

En voor de rest hoor je mij niets negatiefs over Fortec zeggen. Moet eerlijk zeggen dat het mijn type ontvanger nog niet is maar wie weet gaat de toekomst daar wel verandering in brengen......

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...