Ga naar inhoud


[RE-9000HD] gezamelijk contact importeur


RvdV

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Loeki1606
Hallo Edwin40, jouw reactie begrijp ik. Persoonlijk en daarom schreef ik dit stukje heb ik met jouw beschreven problemen geen issues gehad. Neemt niet weg dat je verwacht dat jouw product naar behoren werkt, je betaald ervoor dus je wilt ook dat het goed werkt. Zelf heb ik ook een aantal dingen gehad waarvan ik dacht hmmmm kan dat niet anders maar zoals beschreven heb ik daar een eerlijk en goed ook al niet direct opgelost antwoord op gekregen. Mijn ervaring is wel dat ze openstaan voor goede kritiek en ben ervan overtuigd dat het gaat lukken. Ik ben daarom als Sat liefhebber van mening dat ze de tijd moeten krijgen om hun producten te perfectioneren. Ik heb de mannen van Rebox persoonlijk gesproken en ze staan echt voor hun product, geef ze wat tijd en het komt goed.

Wat mij zo handig lijkt is een lijst op te stellen, hier op sat4all, met zaken die aangepast moeten of kunnen worden daar kunnen ze wat mee. Neemt niet weg dat ik voor alle Satters hoop dat ze lekker tv kunnen kijken zonder problemen.

Nogmaals, ik hoop op feedback zij lezen deze fora ook.

Groet,

Marco


Ik heb al eens eerder aangegeven op dit sat4all forum, dat het handig kan zijn dat gebruikers een POLL kunnen starten/aanmaken, zo kan je makkelijker de hoeveelheid problemen lokaliseren maar ook welke problemen, nu staat alles her en der versprijd.

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Is het nu echt nodig om de gehele tekst te quoten terwijl het antwoord maar over een klein gedeelte van het betreffende bericht gaat.

De topics worden hierdoor bijna onleesbaar en het quoten voegt niets toe want iedereen die dit leest kan bedenken dat het hierbij een reactie betreft die vaak 1 á 2 berichten daarboven staat.

 

Misschien is het handig om alleen dat deel van de tekst te quoten waar het antwoord in feite over gaat.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even OT.

Deze opmerking is overigens niet expliciet aan jouw adres gericht maar ik had dit eerder ook al in een ander bericht gevraagd.

Soms wordt maar achter elkaar dezelfde vaak uitgebreide tekst 'ge-quote' met als resultaat één regel antwoord.

En nogmaals, dat komt de leesbaarheid niet ten goede en voegt niets toe.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar sluit ik me helemaal bij aan.

Wat bundelen van klachten aan Rebox betreft, zou het verstandig zijn eerst uit te zoeken of een bepaalde klacht typisch Rebox is of ergens anders door veroorzaakt wordt.

Is ook voor Rebox handiger bij de afhandeling, die dan ook sneller kan verlopen. Geen tijd verspild aan niet ter zake doende klachten.

 

VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...