Ga naar inhoud


digitaal tv kijken in zeeland ( domburg )


degas

Aanbevolen berichten

Goedendag allemaal,

 

over 3 weken ga ik op vakantie naar domburg ( hof van domburg ) en daar hebben ze op iedere campingplaats een kabel aansluiting. Nu ben ik er wel achter dat de provider daar Delta is maar ik neem mijn humax HD cable ontvanger mee, welke regio etc is het daar ? en kan ik daar zonder smartcard zenders ontvangen ?

 

ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

 

gr degas

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het zal wel aan mij liggen hoor. We gaan op vakantie en nemen mee?

 

Een boek!!!!!!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de meeste kabeltv aanbieders hebben hun eigen smartcard

dus coderingssysteem

(nu zag ik wel dat delta ook HUMAX receivers aanbiedt)

het zou een zelfde codering kunnen zijn

 

maar dat wil nog niet zeggen dat je met jouw kaartje uit twente in domburg iets zult zien

 

proberen kun je het altijd wel

of het gaat werken kan enkel iemand je vertellen die net als jij daaro zijn receiver heeft aangesloten met een twente kaartje.

 

maar op campings is tevens (of meestal eigenlijk) de analoge kabel ontvangst ook mogelijk, zonder receiver direct op tv toestel.

 

of het nu een receiver is of een boek dat je meeneemt

alvast een fijne campeer vakantie.

ciao

 

What's The Time

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel voor het wensen van een goede vakantie.... lezen moet ik voor mijn werk zoveel dat ik het heerlijk vind om in de vakantie gewoon lekker de tour te kijken ( die dan afgelopen is :-( ) maar goed ik ga het proberen, mochten er zeeuwen zijn hier die meer weten dan hou ik me van harte aanbevolen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de kabel van Delta zijn 4 zenders te ontvangen die niet gecodeerd zijn... NL1,2,3 en omroep Zeeland.

Je kan in iedere electrozaak een startset aanschaffen voor 15 euro. Daar kan je 10 of 14 (??) dagen alle zenders mee bekijken. Maar, als je een tv hebt kan je natuurlijk ook analoog kijken, al is die kwaliteit erg matig vind ik.

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, frequentie die je moet invullen bij de opstart is 402.000, netwerkcode voor Walcheren is 2000, Symbolrate en QAM is 6875 en QAM64

dan heb je wel alles denk ik.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...