Max3D Geplaatst: 17 juli 2010 Auteur Geplaatst: 17 juli 2010 Ik twijfel niet aan de Dreambox SD kwaliteit maar als ik voor de helft van het geld een leuke decoder kan krijgen die aan al mijn wensen voldoet dan heb ik best leuke ideeen voor het bespaarde geld. De opticum 430 lijkt alles te kunnen wat ik wil, Canaal Digitaal codering te ondersteunen etc. ALS er fatsoenlijke upscaling uitkomt dan hebben ze aan mij een klant. Tenzij iemand een alternatief weet wat het wensenlijstje dekt voor een vergelijkbaar bedrag. Zolang het onder de 200E blijft sta ik open voor alles. Aan de mensen die zich afvragen waarom ik dan geen 5E over heb voor CD HD: ik lees er weinig goeds over. De campingzenders zenden voornamelijk geupgrade SD content uit, Nova kan ik ook wel volgen in goede SD dus waarom zou ik 60E per jaar uitgeven voor iets dat ik nooit gebruik. Mooi beeld komt er uit mijn spaanse aerial via TDT. Veel beter dan sateliet beeld in Spanje. De BBC zendt uitstekende HD uit via de schotel. Mooi uitgelicht en werkelijk alles benut. De verhalen over de Nederlandse content zijn heel anders dus dan wacht ik nog wel een paar jaar. Heb ik weer 200E voor een nieuwe 3D decoder verdient
Aanbevolen berichten