D_liver Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 En wel 2 waarschuwingen: 1 - Gebruik niet de Enigma2-patch.bin die nu in omloop is, deze is alleen nog interresant voor devolopers zelf niet voor de eind-gebruiker, bovendien teruggaan naar Opensat FW zal in 98 van de 100 gevallen niet lukken zonder extra tools en/of kennis van de YAMON bootloader. 2 - Op diverse boards en upload sites staat een 4973-patch.bin: DEZE IS FAKE HANDEN ERVAN AF!! Check ten allen tijde of je gevonden FW wel op 1 van de volgende sites staat ( beter nog haal um daar alleen vandaan!! ) http://fw.azupd.com/ http://fw.azupd.nl/ 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
sattools Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Dank! Overigens wel intressante ontwikkeling dat men met Enigma2 bezig is Nog ff en het IS een dreambox Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
Satlook Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Citaat: Nog ff en het IS een dreambox En wat ik begrepen had wilde de Az gebruikers deze niet DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Cobus R Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Nee dat zeggen ze wel maar let maar eens op als enigma 2 er is dan hoor je niemand er meer over en gaan ze allemaal enigma(2) draaien per slot van rekening hebben ze nu ook geen keuze. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
D_liver Geplaatst: 14 juli 2010 Auteur Geplaatst: 14 juli 2010 Origineel bericht van: Satlook Citaat: Nog ff en het IS een dreambox En wat ik begrepen had wilde de Az gebruikers deze niet Nee maar daarom staat het hobbyisten niet vrij om het te ontwikkelen!! Gebruiken is een ander verhaal nog steeds. Iedereen gelooft in het "heilige" Enigma(2). De waarheid is dat het eigenlijk alleen goed draait ( tot nu toe) op broadcom based boxen. Dus persoonlijk zit ik er niet op te wachten. BTW het is geen Dreambox en het wordt geen Dreambox, nu niet nooit niet ( ook niet met een eventuele Enigma2 ) 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
sattools Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Gaaaaaaaaaaaap.... Wat boeit het nou of het geen dreambox is en dat het dat nooit gaat worden. Het is een leuke hobby doos tegen een leuke prijs waar heel veel mogelijkheden in zitten, nu al en zeker nog in de toekomst. Wij gebruikers hebben er een hoop schik mee, programmeurs hebben er een hoop schik in om hem richting de dreambox te brengen, ik zeg iedereen blij Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen