microchip Geplaatst: 20 mei 2011 Geplaatst: 20 mei 2011 We draaien al bijna één jaar met de Mystique kaart. Drivers worden beter en beter. Loopt minder en minder vast. Gemiddeld 1x per maand loopt hij nog maar vast. Ik denk dat Telenet Digicorders veel meer vastlopen. Ik loop nog op enkele problemen vast die ik graag zou oplossen. -Motors TV en Yacht & Sail werken niet. Ik heb het Basic+ abonnement. -Kaart loopt 2 maanden waarna ik deze in een TVV decoder moet steken om terug te activeren. Iemand een idee? Windows 7 HP 64b,Mystique Satix S2 Intel core i3, 4GB DDR3,ASUS P7H55M, 500GB WD Blue+ 2TB WD Green, Thermaltake DH202 Case,+ 2x XBOX 360 exterders (loopt perfect met XBOX)
Lamko Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 Wat voor cam's gebruik je ? Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
microchip Geplaatst: 25 mei 2011 Geplaatst: 25 mei 2011 Ik gebruik een Aston Crypt die ze voor TVV aanraden. Ik heb nog een smargo, maar weet niet dat deze bruikbaar is. Michel
Terradon Geplaatst: 25 mei 2011 Geplaatst: 25 mei 2011 Hoi, Die Aston dual (met led) 1.07 werkt vanaf de software versie 2.18 en hoger goed met de nieuwe tvv en cd kaart ook de updates komen goed door ....kijk dus even goed welke versie jij hebt....indien oudere software kan die worden geüpdatet door een Topfield serie 5000 of opsturen naar Astonfrance die doen het dacht ik voor de verzendkosten en veel geduld van jou kant Groetjes......... Ps. Als je nog de oude versie Aston 1.05 hebt dan word het tijd voor een nieuwe cam, die werkt niet of slecht met de nieuwe kaarten.
microchip Geplaatst: 26 mei 2011 Geplaatst: 26 mei 2011 Dank je Terradon, Ik vind het volgende terug. Application version 2.25B Hw version 1.01 Cicas Version 1.0003 Boot version 2.2500 CA version :Aston 2.0r16 Het zal dus versie 2.16 zijn. Dus ik zal een update moeten versieren. mvg Michel
Terradon Geplaatst: 26 mei 2011 Geplaatst: 26 mei 2011 Origineel bericht van: microchip Boot version 2.2500 Het zal dus versie 2.16 zijn. Dus ik zal een update moeten versieren. mvg Michel Hoi, Dat zie je fout je hebt een van de nieuwere versies namelijk de software versie 2.25......dus die moet eigenlijk perfect werken Groetjes.............
microchip Geplaatst: 25 oktober 2012 Geplaatst: 25 oktober 2012 Al enige tijd aan het spelen met de Mystique Satix S2 en Digital Devices TV kaart. Heb de volgende conclusie. De Digital Devices doet zijn smartcard updates ook niet met de Aston Crypt. Na aanraden van mijn leverancier een Powercam Pro geprobeerd. Deze doet de updates wel en zelfs in een Quad Tuner oplossing decodeerd hij 4 kanalen tergerlijkertijd. Heb wel met de bitrate van de CI-module moeten spelen. Dit is aanwegzig in de menu van Digital Devices. Bij de Mystique niet. Als je dit zou kunnen aanpassen, durf ik ervoor te wedden dat de Mystique+Powercam Pro samen werken, inclusief smartcard updates. Ik heb een jaar geleden met een zekere Norbert van Digital Devices gesproken. Die wist me te zeggen dat Mystique ook door hun werd ontwikkeld. Iemand ervaring met de powercam+mystique Satix S2 kaart?
LenM Geplaatst: 30 december 2012 Geplaatst: 30 december 2012 Vraagje aan microchip Ik heb ook de digital device tuners maar krijg mijn powercam niet werkende met tv vlaanderen mijn versie is nog hd 2.0.3 en denk dat er daar nog geen seca 3 bijzit. heb al geprobeerd om een update te doen via hotbird maar er komt geen download. Nu mijn vraag, welke bitrate heb je dan gebruikt? Misschien dat het er iets mee te maken heeft.
microchip Geplaatst: 12 mei 2013 Geplaatst: 12 mei 2013 De driver is door Mystique eindelijk aangepast zodat je de bitrate kan aanpassen. Smartcard updates werken nu ook, zelfs met de aston crypt. Alleen nu nog dvb logic werkend krijgen met de Mystique kaart. Bij de Digital Devices werkt dvblogic perfect.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen