looney2 Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep, beep vrij vertaalt. Piep. piep, piep, piep, piep. piep, piep, piep, piep. piep, piep, piep, piep. piep, piep, piep, piep. piep, piep, piep, piep. piep, piep, piep, piep. piep, piep, piep, piep. piep, piep, piep, piep. piep, piep, piep, piep. piep HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
satcat Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Nou nou, wat een scheldpartij. Kan dat een beetje minder?
cookie monster Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Citaat: Amerika wil van 'piepjes' af NEW YORK - De pieptoon die onfatsoenlijke woorden moet verhullen op de Amerikaanse televisie, gaat er waarschijnlijk af. WT**** Citaat: De scheldwoorden die niet mogen worden uitgezonden staan op een lijst van de federale telecomcommissie (FCC). Maar het hof meent dat vernieuwing van de taal niet is bij te houden, omdat er elke dag wel nieuwe creatieve scheldwoorden bijkomen. **** **** F Citaat: Bron: Telegraaf http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/nl/Bleep_censor C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Moderator ceesv Geplaatst: 18 juli 2010 Moderator Geplaatst: 18 juli 2010 Dat gepiep is wel leuk, maar daardoor loopt dit hele onderwerp ondertussen van het beeldscherm van mijn laptop af. Amerikanen,, misschien herinnert iemand zich nog "SOAP", de soapserie, die na 4 afleveringen van het scherm werd gehaald onder druk van de publieke opinie. Die serie had het hier nog jaren volgehouden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Kimble Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Zo, nou staat ie loop tie je laptop niet meer af
Moderator ceesv Geplaatst: 19 juli 2010 Moderator Geplaatst: 19 juli 2010 Je stelt mij niet teleur. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
JanR Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 Origineel bericht van: ceesv Dat gepiep is wel leuk, maar daardoor loopt dit hele onderwerp ondertussen van het beeldscherm van mijn laptop af. Amerikanen,, misschien herinnert iemand zich nog "SOAP", de soapserie, die na 4 afleveringen van het scherm werd gehaald onder druk van de publieke opinie. Die serie had het hier nog jaren volgehouden. "Soap" Heeft het hier ook jaren uitgehouden. De TROS zond het uit in de jaren 80. Ik heb bijna geen aflevering gemist. Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV
Marco275 Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 Origineel bericht van: JanR Ik heb bijna geen aflevering gemist. En ik geen aflevering gezien.
Neptunus Geplaatst: 22 juli 2010 Geplaatst: 22 juli 2010 SOAP, dat roept toch wel oude herinneringen op hoor! Maffe serie was dat, dat soort sitcoms worden tegenwoordig niet meer gemaakt, nu moet je het als liefhebber van de sitcom doen met series als Cougar Town en dergelijke, een slap aftreksel. Ik keek toentertijd naar nog zo'n maffe serie, "Get a life" met paperboy Chris Elliot die op zijn dertigste nog thuis woont, hilarisch. Maar het nivo van een serie als Friends wordt niet meer gehaald. De betere sitcom is helaas ingehaald door allerlei reality troep zoals we dat hier ook kennen met al die talentenzooi of "sterren vallen met hun ster op het ijs" achtige prullen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen