Homer Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Beste mede satters, Ik heb de vti image 1.3 op de box staan valt redelijk goed mee,daar wij nogal veel gebruik maken van de ondertittels via teletext 888, vindt ik die van deze image nogal klein en vervelend dat deze constant veranderen van kleur! Is daar iets aan te doen om deze groter te krijgen en enkel in het wit? net als bij de openpli image. Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Littlesat Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Bij VTI zeuren dat ze de sources wat betreft de teletekst ondertitels van OpenPli overnemen. Of bij DMM zeuren dat ze het doen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
hemertje Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Origineel bericht van: Littlesat Bij VTI zeuren dat ze de sources wat betreft de teletekst ondertitels van OpenPli overnemen. Of bij DMM zeuren dat ze het doen. maar aangezien PLi onder de opensource GPL licentie werkt, zal VTI dat dan ook moeten gaan doen, dus hun sources ook publiek ter beschikking stellen.... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Homer Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Geplaatst: 15 juli 2010 Mensen goe om dit te weten maar ben ik niet verder mee geholpen. Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Tonskidutch Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 enigma2-plugin-extensions-fontmagnifier_0.5.2_mipsel.ipk kan een uitkomst zijn voor je zelf heb ik gemerkt dat ook de keuze van de skin mede de leesbaarheid medebepaald. ciao Second Life Mungo Parker
Littlesat Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Citaat: Mensen goe om dit te weten maar ben ik niet verder mee geholpen. Wat belet je om PLi te gebruiken? Citaat: maar aangezien PLi onder de opensource GPL licentie werkt, zal VTI dat dan ook moeten gaan doen Tja... moeten ze de boel maar niet geheim houden... van zo'n GPL licentie kan iedereen profiteren. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Homer Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Geplaatst: 15 juli 2010 Vanaf het begin pli gebruikt, maar ik had veel van die roze schermen en stotteren van het geluid! Ik dacht om even te veranderen van image het beter zou zijn maar niets is minder waar. Nog veel meer roze schermen en stotterend geluid. reboot en al die dingen helpen voor geen moer. homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
hemertje Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 dan zit er iets structureel fout bij jou DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Homer Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Geplaatst: 15 juli 2010 En wat zou dit dan kunnen zijn? De afstand van de kabel is 50meter of iets meer! Nogtans met de andere ontvangers nooit geen probleem me gehad. Heb bijna alle aplicaties eruit gesmeten en toch nog deze rare verschijnselen. homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Maar hoe is de box aangesloten? Met scart, HDMI, Component etc.
metoo Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 als de image crasht heb je toch een groen sherm? Roze scherm is dat niet brakke hdmi kabel of hdmi stekker er niet goed in? ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Homer Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Geplaatst: 16 juli 2010 A zo geraken we verder, de box is aangesloten met twee kabel naar twee twin lnb astra hotbird de switch stond in de goed gekeurd onderdelen, maar zonder die deed de ontvanger het zelfde. Dan via een hdmi naar den tv samsung "40 of 42"full hd. en aan een philips adsl modemrouter. homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Gast Sjaaky Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Op het PLi forum was nog iemand die last had van een "pink screen". Die had na het opnieuw installeren en rommelen met de instellingen geen last meer. De precieze oorzaak ken ik niet.
hemertje Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 die had zijn instellingen op component staan terwijl hij rgb had moeten gebruiken DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Homer Geplaatst: 17 juli 2010 Auteur Geplaatst: 17 juli 2010 Instelling van mij is hdmi 720, Het rare is dat eerst het geluid begint te kakkelen en dan het beeld rare vlekken begint te krijgen en dan naar een roze scherm. De applicatie zijn de originelen die bij de image zitten, enkel de cam download ik. zal eens een andere hdmi kabel moeten proberen zeker!? homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen