Mojo Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Nou ik ben over naar Telfort hoor. En spijt dat ik er van heb. Ik wil er het liefst gisteren van af dus even naar de algemene voorwaarden op de site. Shit kan ze niet downloaden. Krijg een foutmelding. Iets van Kan de blablabla niet vinden bewerking afgebroken. Maakt niet uit vraag ik de algemene voorwaarden toch via het contactformulier op. Nou 1e vraag gaat goed 2e ook, vragen zijn in het nederlands, en dan opeens "Where can I help you with?". WTF krijgen we nou? Nou dan maar in het engels. I have a Complaint. O, de nederlandse tekst is terug: "Waar gaat uw klacht over?". Ik typ al mijn klacht in en vraag om toezending van de algemene voorwaarden en hup naar het volgende scherm. Even mijn gegevens invullen, ik zie rode sterretjes dus verplichte velden, en klik op VERDER. Niets..... tenminste wel weer een foutmelding namelijk: ???kbs.webmail.customerInfo.AltContactNo??? ???kbs.webmail.error.customInfo.altContNo.mandatory??? ???kbs.webmail.error.customInfo.altContactNo.format??? En nu is deze klant best wel "pissed". Dus maar weer bellen met Telfort klantenservice a 0,30ct/min. Na 10 minuten iemand aan de lijn. "Sorry meneer bla bla kan de algemene voorwaarden mailen geeft u mij uw email adres maar. Ïk mijn email doorgegeven. "Duurt een dag of 5 voorda u de voorwaarden heeft". Ik zeg laat maar want dan ben ik op vakantie. Totaal weer 15 minuten gebeld met Telfort a 0,30ct = 4,50 euro (ka-ching) Maar waarom wil ik van Telfort af? Ik heb een gezin. Vrouw, dochter en zoon. Ideaal toch? Vrouwlief (had abo bij KPN) en dochter (pre-paid bij KPN) 2 maanden geleden overgestapt/nieuw aangemeld (via een web site) als klant. So far so good. Mijn vrouw een Telfort 300 en mijn dochter een Telfort 200 abonnement. Prima bereik met Telfort. De vrouwen gelukkig. Ikzelf had nog een abo bij KPN en mijn zoon had nog genoeg pre-paid op zijn KPN kaart gaan later wel. Maandje geleden was het zover dus weer 2 abonnementjes aangevraagd via bewuste web site. Ik wordt gebeld op mijn mobieltje. Iemand van Telfort: "Meneer xxx u heeft onlangs een abonnement aangevraagd maar ik zie op uw adres al 2 abonnementen staan". Ik zeg: Dat klopt. Is van mijn vrouw en dochter. "Zal ik alles op 1 account zetten?" Ik vraag: Is dat makkelijk? "Ja, wordt alles in 1 keer afgeschreven". Ik weer: Is wel handig ja. Hoef je maar 1 x de boel te controleren. Nou dat had ik dus niet moeten doen want nu krijg ik geen abonnement meer voor mijn zoon geregeld want er kunnen maar 3 abonnementen op 1 account afgesloten worden. En wat ik ook probeer of doe of zeg niets helpt. Ik heb in mijn leven al veel dingen en mensen meegemaakt maar dit slaat alles. Geen 4e abonnement op uw adres. En dit is zeg maar dat als je bij de bakker komt voor 4 broden dat ie zegt: Nee, maximaal 3 broden per klant. Telfort: Als je mijn geld niet wil zeg dat dan. Zeg gewoon de 3 lopende abonnementen op dan ga ik wel naar een ander! Dus: Of 4 abonnementen of niets. Heeft misschien een van jullie de Algemene voorwaarden van Telfort (pdf bestandje)? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
vGnp Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Eventjes gezipt voor je. vGnp AV-Telfort.zip VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 of hier http://www.telfort.nl/media/voorwaarden/2010/AV_belbundel_04_2010.pdf
mereltje Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 http://www.google.nl/search?q=algemene+voorwaarden+telfort&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Mojo Geplaatst: 14 juli 2010 Auteur Geplaatst: 14 juli 2010 Bedankt. Staat onder punt 27. Maximaal 3 aansluitingen. Even kijken van wie ik afscheid ga nemen hier in huis You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Waarom geen contract op naam van je zoon zelf of desnoods van je vrouw? Er staat maximaal 3 aansluitingen per consument, niet per adres. Origineel bericht van: Algemene voorwaarden 2.7. Een consument mag maximaal drie (3) Aansluitingen van Telfort afsluiten tenzij Telfort uitdrukkelijk schriftelijk anders heeft bepaald.
Mojo Geplaatst: 14 juli 2010 Auteur Geplaatst: 14 juli 2010 Alles staat nu op 1 account. Dus gaat dat niet meer. De web site via wie ik de abo's heb afgesloten krijgt het ook niet voor elkaar. Is verder niet erg hoor. Ga wel naar een andere bakker. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
jopiesat Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Nou nou, zo moeilijk is dat toch niet? De clausule is helder. De meeste providers hebben dit soort clausules om fraude te voorkomen. Heb je ze al gebeld, de situatie in normale bewoordingen uitgelegd en gevraagd wat Telfort nodig heeft om een goedkeuring voor 4 abonnementen op een adres af te geven? Lijkt me eenvoudiger dan drie abo's over te zetten naar een andere provider.
Greatone Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Even naar de Telfort winkel gaan, daar kan je zo een abbonements overname regelen. Neem de persoon mee wie de abbo wil overnemen en zorg dat deze een legitimatie en bankpas bij zich heeft. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen