peterksr Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 hallo, ik heb sins enige tijd geen geluid meer op mijn computer met windows vista het heeft het altijd gedaan maar plotselings niets meer. niet als ik filmpjes afdraai maar ook geen windows geluide. wie zou weten hoe dit komt en hoe dit op te lossen is ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gast Kimble Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Hallo Peter, Heb je toevallig een update gedraaid (gebeurd vaak bij merk-systemen die allerlei utilities voor eigen updates hebben draaien) ? Heb je een programma geinstalleerd, die iets met film/geluid te maken heeft ? Onder Configuratiescherm en dan Apparaatbeheer, zie je daar een gele uitroepteken. ? Onder Configuratiescherm en dan geluid, staat daar alles goed ingesteld en hoor/zie je een reactie bij geluidafspelen of geluidsopname (niveau) ? Staat je geluidsmixer goed en ook niet gedempt (rode kruis) ?
peterksr Geplaatst: 14 juli 2010 Auteur Geplaatst: 14 juli 2010 hallo Kimble, ik heb inderdaat in apparaatbeheer bij besturing voor geluid,video en spelletjes in de submap high defenition audio-apparaat en geel uitroepteken als ik er op klik krijg ik het eigenschappen venster. hier staat dit apparaat start niet (code10) als ik op naar oplossing zoeken druk dan krijg ik stuurprogramma kan niet worden geladen. daar zit waarschijnlijk dan ook de fout toch ? maar hoe los ik dit weer Op ? gr peter Ps nog gezocht naar stuurprogramma op internet krijg nu de melding er is door windows geen nieuwer stuurprogramma gevonden voor het apparaat gevonden 1 maal VU+ DUO +
Gast Kimble Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Hoe lang heb je de fout al. Is dit recent (weekje of 2-3 bijvoorbeeld). Wat is het merk van je moederboard en de chipset (VIA oid)
winwiz Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Deinstalleer het stuurprogramma eens vanuit apparaatbeheer en start daarna opnieuw op. De drivers worden dan automatisch opnieuw geinstalleerd. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
peterksr Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Geplaatst: 15 juli 2010 goede Morgen, gisteravond (laat) nog aan het stoeien geweest en na programma driver ginius te hebben geinstaleerd en drivers geupdate werkte het geluid weer. bedankt voor jullie input. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen