Ga naar inhoud


kina patch


Aanbevolen berichten

Hoi,

ik heb gezocht naar de kina patch die de nvram/filter error zou moeten verhelpen, maar heb niks gevonden. Nu zit er freecam2.019 in m'n CI maar ik zou die willen vervangen door 2.018kina (wat is het verschil eigenlijk tussen 2.018 en 2.019? ik heb die erin gestopt omdat ik dacht dat het misschien die nvram error zou tegengaan), ik heb de bin file echter niet gevonden. Kan er iemand een link geven.

Ik was 4 weken op vakantie en nu heb ik gezien dat het ondertussen 6in1 geworden is. Irdeto/beta/seca/nagra/viaccess en wat is die zesde dan?

Is het mogelijk om multivision te kijken met de freecam? (tpscrypt ofzo) Is een Magic module in vele opzichten beter of is de freecam nog goed genoeg?

Wat is die "goalkeeper" functie in de mm pentacrypt1.05 software?

mvg,

basix

Link naar reactie
Delen op andere sites


De freecam 2.018 in aangepaste vorm voor bepaalde ontvangers (de kina file) kan ik je wel mailen. Werkt bij mij perfect (geen nvram error, je hebt wel altijd een funkaart nodig) Multi vision heb ik altijd kunnen kijken, kan het nu niet meer controleren omdat ik de hotbird ff op non-aktief heb staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

he uh, de kina is een door een crack! geschreven - gemodificeerde 018 patch die echt werkt.

de 019 is door een hobbyist die een weg gevonden had om de binfile te wijzigen..... gemaakte versie, welke deze hobbyist dus metteen als update met een nieuw versienummer in de wereld heeft gezet ----------- zonder echt nieuwe functionaliteit eraan toe te voegen.

 

de kina is van 11 februari 2002

let op dat je de datum van de binfile checked als je hem download en gaat patchen.

 

cheers

Flowers In The Fields

VanWyck

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...