Gerard 76 Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Ben vanavond aan 't stoeien geweest om de plugin voor PTS op een USB stick te laten werken. enigma2-plugin-extensions-permanenttimeshift_1.0.0-rc18_mipsel.ipk (even zoeken in het dreambox-forum en je hebt 'm) Normaal gesproken werkt deze plugin op de harde schijf, maar ik wilde hiervoor ivm warmte ontwikkeling een USB stick gebruiken. Ik werk met een 16 Gb USB stick. Of kleinere sticks werken weet ik niet,deze heb ik zelf ook niet... Heb de stick achterin de box gestoken en de box laten rebooten. Dan de stick even formatteren. Daarna zie je de stick onder autofs/sdc1 of sdd1 (media/usb) Ga nu naar menu-instellingen-systeem-opname locaties. Ga op timeshift lokatie staan en selecteer sdc1 of sdd1. Staat dit er niet tussen ga dan met de bouquet toets naar de bovenkant van het scherm en maak alsnog hiervoor een markering aan . Als je dit gedaan hebt even saven met de groene toets en je bent klaar... Veel succes met een uitstekend werkende PTS op je DM8000.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen