Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo ik ben op zoek naar een vervanger voor mn lemon 070.

ik kom uit op 2 keuzes.

Rebox RE-9000 HD PVR en de Homecast HS 9000 CI CD PVR met 1 Terrabyte HDD

Zien jullie nog verschillen?

Rebox 9000hd,lemon 070,Rebox RE 2250 MG,triax 64 cm,aston crypt 1,07,hirschmann kabels,canaaldigitaal quad-duo lnb.

Geplaatst:

Ik wel, hou het zoveel mogelijk op FTA. Anders wordt het bij elkaar weer een aardig opgeteld prijskaartje om vooraan te zitten. Ene is nog niet op de markt, volgende komt weer.

Ik kijk lekker Ziggo analoog vaderlands

Rest digitaal op mijn schoteltjes FTA incl HD. Dus als Ziggo CNN erafhaalt waar ik eigenlijk niet naar keek, geen punt.

Je hersenens waren vroeger ook aan oudste Z/W philips TV-tjets gewend, dus...........

Uiteindelijk word je met Wok en Kabel ingehaald door snelle internetstreams. Youtube zegt al heel iets. Youtube=stickers reeds op deze en gene apparaat. Lekker ouderwets bioscoopje heeft ook wel wat. Echte HD is er nog te weinig. BRAVA TV???

Niet echt.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Geplaatst:

Voor de prijs van je lekkere ziggo analoog kan je ook digitaal kijken, met HD zelfs, maar ach, als je analoog toch lekkerder vindt.......

Eigenlijk voegt het niets toe aan de vraag van TS, das jammer.

Helaas ken ik beide bovengenoemde apparaten niet vanwege Vu+ Duo en dreambox voorkeur.

Geplaatst:

Met de Homecast heb ik geen ervaring, met de Rebox wel. Ik zou de Rebox voorlopig even links laten liggen, want er zijn nogal wat softwareproblemen mee en Rebox heeft nogal wat moeite om die op te lossen.

• Moderator
Geplaatst:

Ik gebruik de Rebox 8000 als opvolger van mijn Humax HDCI-2000, en ben wel tevreden met deze ontvanger.

Het beeld id een stuk mooier.

Kennelijk heb ik het wel getroffen, er zijn ook gebruikers die er problemen mee hebben.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Sorry Carlo, voor dezelfde prijs kijk jij niet digitaal HD.

En ook geen Canaal digitaal. Al tig keer alle opties op rij uitgeteld. Mijn Flip HD geeft beter analoog beeld dan ziggo kan genereren met zo'n box. Analoog heeft soms wat.

Ga je met KPN digitenne aan de slag weet je helemaal waar we het over hebben. Jouw mobiele telefoon is ook gratis met onbeperkt internet?? Eerlijk advies: Nog te weing HD content om te kijken.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen