jano Geplaatst: 25 juli 2002 Geplaatst: 25 juli 2002 Hallo ik heb een mm mudule en zou graag de pentra file er in willen hebben kan iemand mij vertellen waar of ik de url kan vinden ?? of is er een betere file voor de topfield alvast bedankt Jano
Gast Geplaatst: 25 juli 2002 Geplaatst: 25 juli 2002 Kom, kom...........heb je al eens eens search opdracht gegeven ????? Je weet wel van/over een Topfield en een MM-module en kan dan de rest niet vinden. Sorry, een vreemd verhaal. Mvrgr, Dvsat
jano Geplaatst: 25 juli 2002 Auteur Geplaatst: 25 juli 2002 Dan nog mijn volgende vraag Hoe moet ik te werk gaan om de software te upgraden in de cam er zit nu versie 1.0 in en die wil ik naar 1.5 hebben maar ik krijg nadat ik er 1.0 heb ingezet geen verbinding meer met de cam doe ik dan iets niet goed ??? Graag hulp Mvg Jano
Gast Geplaatst: 25 juli 2002 Geplaatst: 25 juli 2002 Je sluit je Magic cam programmer aan op de serieele poort van je computer. In het menu van de Topfield kies je common interface Dan kies je pentacrypt, dan kies je prepare voor loading. Soms moet ik deze stappen herhalen of de Topfield uit en aan zetten voordat hij connect met de computer. Op het moment dat je DREAMLOAD ziet staan in je common interface menu zou hij sowieso moeten kunnen connecten dan is de oude pentacrypt software er uit. Ik heb op het forum ook wel eens gelezen dat mensen hun magic module er uit en opnieuw erin moesten doen. Op de website van de makers staat het volgende: Deleting the Magic-Modules: To get the Modul back into the Upload-Modus, module has to be reseted three times without a smart-card inserted.
jano Geplaatst: 26 juli 2002 Auteur Geplaatst: 26 juli 2002 bedankt voor de uitleg het is allemaal gelukt !! groeten jano
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen