Sprinkle Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Ik heb de laatste openpli image. Ik zit sinds onlangs met het volgende probleem. Als mijn netwerkkabel geconnecteerd zit wil mijn dreambox niet volledig opbooten ( hij blijft in het blauwe scherm hangen en op de display blijft de progress balk ongeveer halverwege staan ) Boot ik opnieuw zonder netwerkkabel dan gaat alles netjes door. Ik boot op dit moment zonder netwerkkabel en doe dan een netwerkrestart ( die duurt zo een 5tal minuten ) Iemand hetzelfde probleem of enig idee hoe op te lossen ?
the_knarf Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 wat is je ipadres? en is die toevallig al in gebruik in jou netwerk? GigaBlue QUAD plus 4XS2
Rasta 87 Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Waarschijnlijk heb je een mount met een foute configuratie gemaakt naar een andere box. Start hem op zonder kabel, verwijder de mounts, start dan op met kabel en meld hier of het gelukt is. VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
Sprinkle Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Geplaatst: 15 juli 2010 ik heb een direct adres van mijn internet provider ... Ik zal straks eens kijken in fstab als ik thuiskom of daar nog speciale dingen in staan... ( heb maar 1 box , maar ik denk dat ik een smb share staan heb in fstab naar mijn pc ) Alvast bedankt voor de hulp
Sprinkle Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Geplaatst: 15 juli 2010 fstab file even opgekuisd en de boot ziet er al heel wat beter uit , heel erg bedankt !
satvet Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Origineel bericht van: Sprinkle ik heb een direct adres van mijn internet provider ... Alvast bedankt voor de hulp Dat is je WAN adres, zoals je zegt heb je een box en een PC, dus minimaal 2 IP adressen in je LAN, + nog een router, dat zijn dus al 3 LAN IP adressen. Deze moeten uiteraard verschillen, maar je hebt 't probleem al gevonden.
fransken Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 toevallig een experiabox in gebruik deze zijn nogal gevoelig met de ip adressen/mac adres verwijder in het menu het 8000/mac adres (staan denk ik meerdere ip/mac adressen in van de 8000 ) en probeer het opnieuw XT9200 / 5000 , XP1000 OPENPLI 4.0VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1ufSYNOLOGY DS1512 3TB REDS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen